mitkä asiat teitä ällöttää/oksettaa kotitöissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :DDD
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja yökyäkyök;28688034:
Lihapullataikinan vaivaaminen ja pullien pyörittely oksettaa. Se rakenne ja sormituntuma, yäk.
Biojätteet, hyi helv. Pussit vuotaa ja pettää, kahvinsuodatinpusseista tulee nestettä, pussin sisältö haisee... Astian pohjakin usein limassa. Olispa meilläkin se ameriikan mylly tiskialtaassa.

Minä tykkään putsata viemäriä ja vedellä hiustukkoja sieltä. Välillä teen sen suihkussa ollessani ihan huvikseen ja harmittaa, jos on kertynyt vain vähän. Miehelläkin pitkä tukka niin ihanuutta riittää.

Tiskaaminen käsin ällöttää, mutta kumihanskat pelasti. Nyt se on ihan kivaa.

Saman ottaisin. Mutta niissäkin käy usein niin että menevät tukkoon ja sinne saattaa joutua työntämään kätensä. Se vasta ällöttävää onkin!!

Alkuperäinen kirjoittaja yökyäkyök;28688034:
Minä tykkään putsata viemäriä ja vedellä hiustukkoja sieltä. Välillä teen sen suihkussa ollessani ihan huvikseen ja harmittaa, jos on kertynyt vain vähän. Miehelläkin pitkä tukka niin ihanuutta riittää.

haluukko tulla kylään ;) keitän kahvit ja tarjoon viel pullaa :D

Jos tiskialtaassa seisoo vettä ja pitää työntää kädet sinne, että saa sen "tulpan" auki, viemärin päällä siis se sellanen ritiläsysteemi johon jää moska, ja sen saa painettua kiinni tulpaksi. Inhottaa kun mies joskus painaa sen vahingossa kiinni kun jättää astioita lavuaariin, ja lorottaa hanasta vettä ja jättää sen lillumaan altaaseen :X Ruuantähteet ym. moskat voin kyllä ottaa siitä ritilän päältä ihan hyvin, jos altaassa ei ole vettä, mua inhottaa vaikka se siellä seisonut vesi olisi ihan puhdastakin, vaikka tiskaamisen jälkeen, ja sit se jäähtyy siellä yäk.

Vessan lavuaarin peseminen, jos siinä on joku hammastahna- tai partavaahtoroiske minkä näen.

Ruuanlaitossa kaikki raa'an lihan käsittely, vaikka vaan jauhelihapaketin avaaminen ennen lihan pannulle kippaamista.

Viemärit mä puhdistan ihan mielelläni :D

[QUOTE="vieras";28688119]Jos tiskialtaassa seisoo vettä ja pitää työntää kädet sinne, että saa sen "tulpan" auki, viemärin päällä siis se sellanen ritiläsysteemi johon jää moska, ja sen saa painettua kiinni tulpaksi. Inhottaa kun mies joskus painaa sen vahingossa kiinni kun jättää astioita lavuaariin, ja lorottaa hanasta vettä ja jättää sen lillumaan altaaseen :X Ruuantähteet ym. moskat voin kyllä ottaa siitä ritilän päältä ihan hyvin, jos altaassa ei ole vettä, mua inhottaa vaikka se siellä seisonut vesi olisi ihan puhdastakin, vaikka tiskaamisen jälkeen, ja sit se jäähtyy siellä yäk.

Vessan lavuaarin peseminen, jos siinä on joku hammastahna- tai partavaahtoroiske minkä näen.

Ruuanlaitossa kaikki raa'an lihan käsittely, vaikka vaan jauhelihapaketin avaaminen ennen lihan pannulle kippaamista.

Viemärit mä puhdistan ihan mielelläni :D[/QUOTE]

Unohtui vielä et lapsen ammeen tyhjentäminen, jos vesi on jäänyt sinne seisomaan. Mies usein unohtaa tyhjentää sen jos ne on pesulla, ja mun pitää kaata se viilennyt pesuvesi pois.

Mä tykkään tehdä kaikkia kotitöitä mutta kolme niistä on sellaisia joihin en meinaa millään ryhtyä, siis ihan normaaleja työtehtäviä mutta aina ne pitää niin helkkarin kynsin hampain suorittaa ja jättää viimetinkaan. Lista on tässä.
1. Vittumainen ja isotöinen ikkunoiden pesu, ja niitä meillä riittää.
2. Hikinen uuninpesuprojekti.
3. Väliovien pyyhkiminen. (johtuu lapsuudesta, äidille oli niin tärkeä juttu se ja nakitti minut aina siihen.)

Kuumimmat

Yhteistyössä