Mitkä asiat muuttaisit itsessäsi jos voisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pamppelsson
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pamppelsson

Aktiivinen jäsen
12.06.2006
20 482
6
38
Mulla tulee ekana mieleen:
Hampaat (niihin hankin vielä jonain kauniina päivänä laminaatit! )
Ripset (pidemmät, kiitos!)
Hermot (saisiko niitä ostaa jostain?? )

On paljon asioita mihin en ole tyytyväinen, mutta en varmaan mihinkään leikkauksiin tms lähtisi kuitenkaan. Mies on muhun tyytyväinen sellaisena kun olen, ja se riittää minulle :heart:

Ulkoisesti muutaisin tissejä.

Muuten sitte muuttaisin itseäni sosiaalisemmaksi, siis etten olis vieraitten ihmisten seurassa niin hiljainen ja negatiivinen...etten pelkäis niin paljon avata sitä suuta, ja että päässä ois muutaki ku tyhjää siinä tilanteessa.

No kyllä mä nyt joudun tällä mielellä myöntämään että kroppaa vois pistää parempaan kuosiin. Ja hampaat uusiksi, nenäkin vois olla erilainen ja sit nää hiton viikset ja parta pois.

Luonteessa voisin olla vähän vähemmän avoin ja vähän vähemmän temperamenttinen :ashamed:

sosiaalisuutta tännekkin roppakaupalla kiitos! sitä tosiaan tarviais enempi ku mitään muuta. Ja ois myös kiva olla vähemmän julma. Ulkoisesti muuttasin kinttuja paremman näköseksi, ehkä tissejäkin korotuttasin, jos ois mahollista vaan taikasauvaa heiluttamalla :D

hmm..hampaat suoriksi ja sitten tuota nenää vois hieman korjata. Ja pakarat vois olla sellaiset kauniit ja lihaksikkaat. Ja sit joo, haluaisin semmoisen kauniin pyykkilautavatsan.
Mutta toisaaltaan niin hyvinhän tälläkin pakkauksella on porskutettu eteenpäin.

Ite haluaisin olla pitempi pinnanen kuin mitä olen vaikka on sitäkin harjoteltu jo 24 vuotta ekana vanhemman tytön kanssa ja nyt nuoremman. Jos rahaa olisi tarpeeksi paljon niin teettäisin hammasremontin eli laitattaisin implantit nukutuksessa mutta se vaatii todella paljon rahaa ja sitähän ei mulla tunnetusti nyt ole. Miehelle kelpaan kyllä muuten ihan tällasena. Sain jo kommentin vähän aikaa sitten mesessä tosta 10 kg:n pudotuksesta, sano että "Hienoo, yks virstanpylväs saavutettu", tuntui hyvältä ja mies jo sanoi pari viikkoa sitten että mussa jo huomaa ton pudotuksen selvästi.

ulkoisesti haluasin nää raskausarvet pois!(mulla on niitä täynnä ihan koko maha :(

sisäisesti:no ärryn liian helposti,joten hermoja kiitos! sitten haluaisin olla vahvempi,muuten olenkin vahva mutta mua sattuu tosi pienet asiat kun on kyse miehestäni ja se on parisuhteen kannalta aika vaikeaa.

Yhteistyössä