Kuin työ keräilette niitä osotteita, vai keräilettekö? Toisilla tuntuu olevan niin hirmusesti.......
Niin, siis onko siinä joku jippo? :ashamed:
Niin, siis onko siinä joku jippo? :ashamed:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:kiitos, kyllä tuon tajusinMutta ne osotteet kuis niitä tiiätte toisille laittaa vai haetteko niitä jostain, vai oonko ihan ulkona?
Alkuperäinen kirjoittaja satu83:Yv:llä oon pari osotetta saanu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Alkuperäinen kirjoittaja satu83:Yv:llä oon pari osotetta saanu![]()
Nii justiinsa!! =)![]()
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:ok. Profiiliin laitoin oman sähköpostios. joka käy meseen joten jospa tää maailma tästä vaikka lähtis avartumaan![]()
![]()
käypi! Olis ihan kiva vaihtaa joskus ajatuksia.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:ok. Profiiliin laitoin oman sähköpostios. joka käy meseen joten jospa tää maailma tästä vaikka lähtis avartumaan![]()
![]()
mie voin lisätä sut omaani, jospa mulla joskus olis aikaa jopa juskailla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:käypi! Olis ihan kiva vaihtaa joskus ajatuksia.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:ok. Profiiliin laitoin oman sähköpostios. joka käy meseen joten jospa tää maailma tästä vaikka lähtis avartumaan![]()
![]()
mie voin lisätä sut omaani, jospa mulla joskus olis aikaa jopa juskailla![]()
![]()