mites toimitte lapsen kanssa joka ei halua esim.hiihtää ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja endie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

endie

Aktiivinen jäsen
07.05.2007
14 918
6
36
meillä siis eskari-ikäinen, joka kyllä tietää mitä hiihto on ja hänellä on välineet ja on ennen kyllä hiihtänytkin, mutta nyt on sitten koko homma TYLSÄÄÄÄ,TYHMÄÄÄÄÄ,EN TYKKÄÄÄÄ..

No pitäkää taukoo herran jee. Jos eskarissa hiihdetään, ni siellä sit vaan on pakko hiihtää, mutta kotona olkoon hiihtämättä. KOulussa kuitenkin tulee olemaan hiihtoa, ja aina on asioita joita on pakko tehdä, meillä aikuisillakin joten...

Alkuperäinen kirjoittaja no:
No pitäkää taukoo herran jee. Jos eskarissa hiihdetään, ni siellä sit vaan on pakko hiihtää, mutta kotona olkoon hiihtämättä. KOulussa kuitenkin tulee olemaan hiihtoa, ja aina on asioita joita on pakko tehdä, meillä aikuisillakin joten...

no joo joo, pidetäänpidetään.elä hermostu.

mikään laki ei velvoita hiihtämään. ambomaassa ei kukaan hiihdä. suomalaiskansallista vouhotusta vaan, että JOKAISEN pitäs hiihtää ja luistella ja vielä TYKÄTÄ niistä.

Ehkä lapsesi ei siis pidä hiihtämisestä? Tiedätkö, en minäkään, vaikka olen jo yli 30 v. En ole ikinä pitänyt. Harrastakoon jotain muuta ulkoliikuntaa. Tai auttaisiko, jos hiihtäisitte koko perhe, tekisitte vaikka laturertkiä.

ei pidä meidänkään lapset hiihdosta enkä heitä pakota. eivät ehkä ole siinä sitten hyviä mutta so what. hiihtävät vain pakolliset. on satoja muita järkevämpiä urheilulajeja! ja harrastavat urheilua, kaikki 1-2 lajia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ehkä lapsesi ei siis pidä hiihtämisestä? Tiedätkö, en minäkään, vaikka olen jo yli 30 v. En ole ikinä pitänyt. Harrastakoon jotain muuta ulkoliikuntaa. Tai auttaisiko, jos hiihtäisitte koko perhe, tekisitte vaikka laturertkiä.

ei kiinnosta seurassakaan hiihto lasta.
siis lähinnä kai sitten mietinkin, että voiko tuonikäisenkin antaa päättää että että mitä ei tee tai tekee ? siis just et hiihtääkö vai ei jne.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

ei kiinnosta seurassakaan hiihto lasta.
siis lähinnä kai sitten mietinkin, että voiko tuonikäisenkin antaa päättää että että mitä ei tee tai tekee ? siis just et hiihtääkö vai ei jne.

sanot, että koulussa vähän jokainen hiihtää, mutta muuten ei oo pakko. näin meillä.

Eskarissa hiihtää muutkin, siellä nyt vaan on hiihdettävä.
Kotona en pakota tekemään tai harrastamaan asioita, joista ei tykkää, jos ei pakko ole.
(Siis pakolliset kotihommat tietty erikseen.)

Enhän mä, herrantähden, itsekään kuluta vapaata, vähäistä omaa aikaani harrastamalla jotain sellaista, mitä täytyy tehdä hampaat irvessä ja mistä jää ns. paskanmaku suuhun.

En mä ymmärrä, miksi lapsenkaan täytyisi tehdä niin?

Sitten ei hiihdetä. Meillä ei pojat oo ollenkaan hiihdosta ja luistelusta innostunu, enkä niihin kyllä pakotakkaan. Koulussa hiihdetään se mikä hiihdetään, mutta kotona ei todellakaan tarvi hiihtää tai luistella jos ei kiinnosta.

Yhteistyössä