Mites toi surullisen kuuluisa Piltti/Bonaetikettien keräys?

tässähän kyllä menee ihan sekasin.. ite viä keräilen merkkejä mutta prismastakin just ostin ja kaikissa oli tekstit punaisella.

kyllä tämä mamma rähisee jos ei mun etiketit kelpaa..(niitä vene etikettäjähän mulla oli yli 600 pistettä eli alko keräily uudestaan)
 
just joo
Mä ainakin lähetin kaikenlaisia piltti etikettejä sen kummemmin katsomatta minkävärisellä ja millä kuvalla on. Koska siinä nettisivussa ja niissä kaupan kupongeissa ei ole tarkemmin selvitetty mikä kelpaa kunhan se on silloin keräys aikana ostettu.
Ja just lähikaupoissa se menekki ei ole välttämättä niin suuri,siellä voi olla vaikka viime vuodenkin puolella tehtyjä.
Se on niitten oma virhe kun ei ole tarkemmin laittanu.
Tätähän voisi kysyä kuluttaja-asiamieheltä ja laittaa sitten niille postia.
 
Minulla ei kelvannut kaikki, keräsin kolme kirjaa ja tuli kirje että olikos se nyt n. 50 pistettä kun ei kelvannut (oli paljon jo ennempäänkin kerättyä, en tiedä kuinka paljon). Kirjoja en ole vielä saanut, ja noista lopuistakin pisteiden lähetyksistä jo pari kuukautta aikaa. Samoihin aikoihin lähetin yhteen kirjaan oikeutetut etiketit äitini nimellä ja kirja tuli varmaan jo kuukausi sitten!!!
 
Keräilijä
Olen jonkin aikaa keräillyt etikettejä ja nyt parina päivänä olen koittanut päästä piltin sivuilta katsomaan kamppanjan ohjeita, mutta sivu ei toimi. Olisiko jollakin muistissa miten paljon pisteitä mihinkin kirjaan tarvittiin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jossain ketjussa luki että etiketeissä pitää olla pupun kuvia.Ja mulla kaikissa missä pupuja,teksti punasella.
Mulla on noita 8kk ruokapurkkeja (sillon tällön muksuille lämmitän kiireessä ).
Pupunkuvia kaikissa, sekä vaaleanvihreällä, että punaisella PILTTI sana.
 
ringleader harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Keräilijä:
Olen jonkin aikaa keräillyt etikettejä ja nyt parina päivänä olen koittanut päästä piltin sivuilta katsomaan kamppanjan ohjeita, mutta sivu ei toimi. Olisiko jollakin muistissa miten paljon pisteitä mihinkin kirjaan tarvittiin?
minäkään en oo päässy sinne sivuille. soitin piltin kuluttajaneuvontaan ja sieltä sanottiin että se sivusto on ollut alhaalla ja vikaa korjataan. ruotsissa se kuulemma jo toimii ja toivottavasti toimii täällä suomessakin jo tämän viikon lopulla - viimeistään alkuviikosta.

ja muistaakseni niihin nalle puh - kirjoihin tarvittiin 250 pistettä ja 400 pistettä ja niihin pikku einstein-kirjoihin joku 150 pistettä... oiskohan ollu noin. ite en perusta niistä little einstein-jutuista, kerään merkkejä nalle puheja varten :)

 
Keräilijä
Kiitos vastauksestasi...muisti itse tuon 400 pistettä vaativat kirjan, johon nyt ollaan keräämässä pisteitä. Annan tosin erittäin harvoin lapselleni valmisruokia, joten pitää metsästää etikettejä ystäviltä ja tuttavilta, jotka eivät itse keräykseen osallistu.
Toivotaan, että sivusto alkaisi pian toimia. =)
 
löysin tämän ketjun ja pakko on ihmetellä! Siis miten jotkut etiketit ei muka kelvanneet?? Minä keräsin ihan mitä sattuun piltti-bona etikettejä, kaikenvärisillä teksteillä ja kuvilla, sekä puuropakettien kansia ja KAIKKI lähettämäni kelpasi! Sain jopa kaikkia keräämääni kolmea kirjaa vahingossa kaksi kappaletta... :LOL:
 
vieras
Mullakin oli ainaikin puolet etiketeistä niitä "ikivanhoja" laivan kuvallisia Piltti-etikettejä (parin vuoden takaa). Ja kaikki kirjat sain mitä halusinkin, mutta ihan yhet kappaleet vaan!

Ja jos joku aattelee et oon jemmaillu etikettejä mahdollista keräistä varten pari vuotta, niin vastaus on EI. Kun poika syntyi ja söi aika paljon noita purkkiruokia/hedelmäsoseita, niin säästin purkkeja varastoon, että joskus kun jaksan ja kerkiän niin irrotan niistä etiketit ja askartelen niistä joitain kynttilälyhtyjä tai jotain. No enpä sitten ole kerennyt enkä jaksanut, joten siellähän ne lojuivat vieläkin. Tai ovat edelleen, nyt tosin ilman etikettejä.

Kivat kirjat kyllä tuli, joten kerrankin hamstraus kannatti :)
 

Yhteistyössä