Mites teillä vietetään?

• Viestiketjun aloittaja ao
  • Ensimmäinen viesti
ao
Meikeläisen perjantai-ilta:
Töistä päästy klo 19, kaupan kautta kotiiin ja karhutölkki auki. Sen takia kun huomenna lähdetään mökille viettämään hiihtolomaa.
Toinen karhu ja koneelle... kolmas karhu ja saunaan...

Kuudelta rykäisin kiireellä lähikauppaan, siitä suoraan seitsemäksi töihin.
Kahdeksalta lähdin kotiin, puoli yhdeksältä hevoset sisään, lasten kanssa touhuilua ja ruokaa.
Nyt siideri nenän alla, kohta hetki telkkaria ja nukkumaan, että jaksaa taas huomenna aamuseitsemäksi töihin.

Ei mitenkään ihmeellisesti. Mies on yön töissä, lapset nukkuu ja itse olen ihan kuoleman väsynyt kun olen viimeksi nukkunut ke-to välisenä yönä...

Toivon että jostain tulisi pelastava immeinen joka käyttäisi tuon koiranpennun iltapissillä...
*Tahtoo nukkumaan* :snotty:

ao
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Ei mitenkään ihmeellisesti. Mies on yön töissä, lapset nukkuu ja itse olen ihan kuoleman väsynyt kun olen viimeksi nukkunut ke-to välisenä yönä...

Toivon että jostain tulisi pelastava immeinen joka käyttäisi tuon koiranpennun iltapissillä...
Minkärotuinen koiranpentu??
Tahtoo tietää...

Alkuperäinen kirjoittaja ao:
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:

Minkärotuinen koiranpentu??
Tahtoo tietää...
Tälläinen mittelspitz -kakru

ao
Voi kuin söpö!!!!
Mun tyttären poikakaverin äiteellä on kans mitteli, simmonen ruskeen sävyinen.
Mun oma saksanpaimen on vielä pihalla, pitäis mennä ottaan se sisälle...

Alkuperäinen kirjoittaja ao:
Voi kuin söpö!!!!
Mun tyttären poikakaverin äiteellä on kans mitteli, simmonen ruskeen sävyinen.
Mun oma saksanpaimen on vielä pihalla, pitäis mennä ottaan se sisälle...
Ruskea tuokin on. =)
Mä sentääs sain haettua yhdeksän aikoihin sakemannin sisälle.. ;)

Yhteistyössä