mites tässä nyt näin kävi?

meidän hra 2v. on nukkunut vuoden seinän takana omassa huoneessa.isi kuorsaa niin paljon että sai paremmin nukuttua siellä.nukahti myös aina itsekseen ja nukkui aamuun saakka.nyt hän on ollut perhepvähoidossa 1-2 pvänä vkossa, kaikki muuttui..sänky äidin viereessä(huusi tunti kausia),heräilee öisin kyselemään minua ja aamu alkaa tuntikausia aikaisemmin kuin ennen.tänä aamuna ajattelin et ei tässä mitään järkeä,käsikin oli tunnoton kun nukuin käsi pinnojen välistä,poikaa kädestä pidin koko yön..uppoamme tähän suohon vaan syvemmälle.kohta nukumme kaikki pinnasängyssä tai jossain:headwall:
 
halusimme hoitoon että oppii hiukan laumakäyttäytymistä,isi aloitti työt ja minä olen osa-aikatöissä.tiedän että kaikki johtuu suuresta elämän muutoksesta ja neitsyt-luonteelle kaikki muutokset kovia.tuntuu vain että tämä menee hullummaksi kokoajan.
ja se hymiö lipsahti alkuu
 
"pph"
Ainakin alussa saattaa esiintyä tuollaista levottomuutta öisin. Onhan hän päivän erossa vanhemmistaan! Lapsi ottaa sen vanhempi -aikansa vaikka yöllä, jos ei sitä muuten saa =) Tsemppiä, kyllä se varmasti ohi menee. Ja tosiaan pelkän laumakäyttäytymisen perusteella ei kannata lasta hoitoon laittaa. Lapsethan oppivat sosiaalisuutta vasta 3v. iästä lähtien. Pojat ehkä vielä hitaammin...
 
"mä"
isojen pikien sänky on jo varastossa.en ole vain jaksanut aloittaa sitäkin taistelua et saisin hänet jotenkin pysymään siellä
Miksi sä ajattelit taistella siitä asiasta? Meillä lasta ahdisti jo vuoden ikäisenä olla pinnasängyssä ja tahtoi sieltä jatkuvasti pois. Siirsin silloin jatkettavaan ja koska ei kokenut itseään "vangituksi" vaan tiesi, että hädän hetkellä pääsee itsekin pois, alkoi pysymään rauhallisin mielin sängyssään.
 
parin huuto illan ja yön jälkeen otin eka viereen ja koska hän on helikopteri nukkuessa siirsin pinna sängyn viereeni koska miehelläkin on oikeus nukkua omassa sängyssä.
en halua taistella sänkyyn menosta mut tod.näkösesti siinä tulee niin käymään
 

Yhteistyössä