Mites täällä tulee niinpaha olo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettymys

Vieras
Tällä palstalla...Mullla on erityislapsi, vammainen siis. Meillä on asiat hyvin. En ole kokenut mitään vääryyttä tai epäilyjä, että johtuisi meistä vanhemmista...Olemme saaneet apua, mutta meitä on kuunneltu. Nuo jutu saa mielen matalaksi mitä tuossa yhdessä ketjussa oli. Voiko olla tottakaan?

Ja muutenkin jotkut (useat) jutut täällä palstalla. Jos esim kysyy mielipidettä johonkin, niin heti ollaan teilaamassa. Tai jos vaikka joku kertoo ilosena jotain, niin eikö siihenkin jo jollain ole päänaukomista.

Eilen joku kertoi täällä syöpäpelostaan, niin jo saatiin siihenkin ketjuun haukkumisia.

Mikä tätä maailmaa (palstaa) vvaivaa. Ei löydy juuri myötäelämistä..

Kaikkea ei kannat ottaa ihan tosissaan. Esimerkiksi noita juttuja erityislasten järjestelmällisestä kaappaamisesta kidutuslaitoksia muistuttaviin sijaiskoteihin :whistle:

Minä luulen että tällä palstalla on muutamia ihmisiä jotka vastaavat jokaiseen ketjuun ilkeästi ihan tarkoituksella, tavoitteena pelkkä ilkeily. Suurin osa palstalaisista on varmasti ihan asiallisia, muutaman ahkeran mätämunan takia vain kaikilla on kurjaa..

En tiedä, ahistaa nuo syöpä jututkin ja kaikki onnettomuuksien linkitykset. Taidan olla aika herkkä...Maailma vaikuttaa pahalta paikalta. Voisko nuo lapset pistää pulloon ja mennä ite kanssa, siellä elelis..

Makin uskon etta suurin osa palstalaisista tuntee myotatuntoa ja yrittavat tukea ja ne on vaan muutamat ehka katkeroituneet jotka ovat elamaansa tyytymattomia ja sita sitten palstalla purkavat pahaa oloaan. Harmi vaan etta siita tulee lisaa pahaa mielta toisillekin vaikka pitais olla vaha niikun toisinpain.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En tiedä, ahistaa nuo syöpä jututkin ja kaikki onnettomuuksien linkitykset. Taidan olla aika herkkä...Maailma vaikuttaa pahalta paikalta. Voisko nuo lapset pistää pulloon ja mennä ite kanssa, siellä elelis..

Jos ölapsen pulloon laittaa niin sitten on kyllä jo sossutädeilläkin sanomista :D

Älä avaa sellaisia ketjuja joiden otsikosta voi päätellä niiden olevan jotain kamalaa tai ankeaa juttua. En minäkään avaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Kyllä tämä palsta nyt kuitenkin vaan on semmonen jäävuoren huippu kaikesta oikeesta elämästä. Ja yleensähän täällä aiheet on semmosia graaveja esimerkkejä miten pahasti pieleen voi kaikki mennä. Oikea elämä on sit ihan jotain muuta. Kannattaa vaan muistaa, että ei täällä kaikki ole sitä miltä näyttää :hug:

Olen myös saman pistänyt merkille,tuntuu että tosiaan mitään myötäelämistä ei tunnu löytyvän sekä asiat teilataan,sillä kaikki tietävällä tyylillä,sitten kun asiasta alkaa enemmän puhumaan niin tulee esiin ettet sinä voi tietää kun minä olen sitä ja tätä,huvittavaa sinänsä,mistäs sitä tietää mikä täällä päässä on,minähän olen voinnut opiskella paljon pidemmälle yms. No juu , mutta ei kait noista pidä välittää,vaikka välillä kyllä kieltämättä ei täällä jaksa kirjoitella kun osa on sellasia,en nyt viitti sanoa että mitä.

Mä oon huomannut, että tänne palstalle on aika turha kirjoitella muuta kuin tyyliin "veikkaus arpoo lottopalloilla kuvioituja potkupukuja..". :kieh: Jos jotain syvällisempää yrittää, niin tulee aika varmasti p*skaa niskaan, harmi... :whistle:

Yhteistyössä