"Mira"
Kun on asennoitunut kahteen, että näillä mennään niin mitä se kolmas muuttaa? Isompi asunto, isompi auto :/. Lomamatkatkin saa kai sitten jäädä?
Kiitos vastauksestasi. Näin mäkin olen ajatellut ja nyt jo joskus tuntuu, ettei noille kahdellekaan ole tarpeeksi yksilöllistä aikaa. Mutta ikävä kyllä nyt se ehkäisystä huolimatta se plussa on tullut ja tuntuu, että koko elämää kaatuu niskaan.Alkuperäinen kirjoittaja tytönjapoikienmamma;23144603:Mut sanoisin, että kolmen kanssa on hyvä olla se tukiverkko. Itse haluamme matkustella ja lapsemme harrastavat, haluan heille yksilöllistä aikaa nytkin kun ovat pieniä, ja tuo kaikki ei onnistuisi ilman tukiverkkoa ja vielä se, että välillä myös meille vanhemmille kahdenkasekistä aikaa jne. Nykyään on paljon vaatimuksia jo lapsenakin elämältä. Enkä itsekään halua, että elämä on vain sitä, että ruoka pöytään jne, vaan pitää olla sisältöä
Varmasti se myös noin olisi, mutta vielä huolestuttaa se, että mies on reissuhommissa seur. 1,5 vuotta. Asia sovittu täydessä yhteisymmärryksessä ennen plussaa ja koska mies on yrittäjä hän eiv oi sopimusta enää itse purkaa. Että sekin vielä.Alkuperäinen kirjoittaja tytönjapoikienmamma;23144749:Uskon kuitenkin, että elämäänne tulee paljon iloa ja sisältöä uuden ihmisen myötä. jollei ole ihan pattitilanne teillä.