Mites se nyt on noiden täiden kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja täikammo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

täikammo

Vieras
Eilen löytyi tytöltä ja pestiin täishampoolla ja on kammattu nyt jo 3 kertaa sen jälkeen. Vielä ihan minikokoisia löytyi muutamia. Petivaatteet ja pipot yms. pestiin ja nyt vaan mietin, että voiko nyt sit olla niin samoilla petivaatteilla jatkossa, vaikka niitä vielä päästä löytyykin??
Kouluun ois voinu mennä ohjeiden mukaan jo tänään, mut mihin se sit perustuu, eiks ne voi vieläki tarttua?
Sen tiedän ettei ne lennä toisen päähän tms. mutta silti mietityttää.
 
Kyllä meillä ainakin nukuttiin samoilla petivaatteilla sen jälkeen ku ne olin pessyt.

Pipot, hiuslenksut yms. kannattaa joko pakastaa pusseissa tai sit pitää kuumassa saunassa pari tuntia. Täit kuolee jos ne on 24h ilman isäntää. Sit ne voi imuroida pois.

Sanot tytöllesi, että pipoja tai vaatteita ei saa vaihdella kenenkään kanssa, pipo takin hihaan kun menee sisälle.
 

Yhteistyössä