K
Kaisa
Vieras
Äitiyslomani esikoisesta loppui viime elokuussa. Olen kotihoidontuella, ja elokuussa jään taas äippälomalle. Saanko samaa päivärahaa kuin esikoisesta?
En ole ollut tässä välillä siis töissä, enkä tule olemaankaan.
En ole ollut tässä välillä siis töissä, enkä tule olemaankaan.