Mites onnistuis, kun kakku olis pakko koristella loppuun asti jo illalla. Säilyykö ookoon näköisenä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pusse"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Pusse"

Vieras
Eli oon huomen aamulla viemässä kakkuja kahdeksan aikaan yhteen paikkaan. Kakut on nyt muuten valmiit, mutta koristelu puuttuu, päälle tulee siis flora vispiä ja kiiviä, mandariinilohkoja ja suklaarouhetta.

Eli aamulla en kerkiäis koristelemaan enkä viitsis vauvan takia alkaa aamulla vatkaimella suristelemaankaan... Jos koristelen kakut jo nyt illalla niin onko ne aamulla vielä syötävän näköisiä? :) Menevät siis luultavammin syöjien suihin jo tossa puoli yhdeksän aikaan aamulla :D

Mikset nouse jo aamuviideltä koristelemaan sitä kakkua, onko muuten vauvan pakko nukkua noin pitkään? Oletko pilannut vauvelisi siten, että se ei osaa nukkua muuten kuin täydellisessä hiljaisuudessa?

Mikset nouse jo aamuviideltä koristelemaan sitä kakkua, onko muuten vauvan pakko nukkua noin pitkään? Oletko pilannut vauvelisi siten, että se ei osaa nukkua muuten kuin täydellisessä hiljaisuudessa?

Kyllä mun puolesta vauva saa herätä, mutta kato kun MIES jää sen kanssa kotiin siks aikaa niin ihan MIEHEN kannalta ajattelin että olis kiva olla herättämättä vauvaa ;)

[QUOTE="pingu";23670992]Niin, näin siis vältät kerman vettymisen hedelmien mehusta[/QUOTE]

Ok, eli se kerma ei siis kovin "eilisen" näköiseksi kerkiä mennä ilmeisesti...?
Näinpäs teenkin sitten...

[QUOTE="juu";23671079]Jos kipaisisit vielä hakemassa vaniljakreemijauhetta, niin kermasta tulisi kestävämpi =)[/QUOTE]

Mä en ole tuota tuotetta vielä opetellut käyttämään :D

Yhteistyössä