Mites on: onko teidän mielestänne kaikki lapset kauniita vai vain oma lapsi kaunis

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Keikas:
vai pystyttekö mielestänne oikeasti erottamaan kauniin lapsen joukosta ja silti pitämään omaanne kauniina?
Aika moni lapsi on kaunis. Eivät ihan kaikki ole.

Omani ovat oikeasti kauniita. Liiankin. Koska saavat huonompaa kohtelua niin (kateus).
 
Alkuperäinen kirjoittaja airiin:
minusta on olemassa myös muitakin kauniita lapsia ku omat. mutta harvassa ne ovat. ja monet puetaan vielä rumasti.

:kieh: :LOL:

Mitä sitä muitten mukuloitten vaateparsia kyttäämään ja arvostelemaan, vaatteethan on aika toisarvoinen seikka (riittää, että on vaatetta). Itse en pue varmaan lapsiani mihinkään upeisiin luomuksiin. Koitan katsoa, että vaatteet on puhtaat päälle laittaessa ja suht ehjät, ja säänmukaiset, SE PIISAA ja saa piisata muillekin.

Eikä kaikki lapset tosiaankaan ole kauniita. Eivät ehkä omanikaan sanan klassisessa merkityksessä. Mulla on 3 tyttöä, joista yhdellä on suloiset hymykuopat, yhdellä suuret kauniit silmät ja yhdellä "maailman pisimmät ripset", mutta on heissä niitä vähemmän kauniitakin piirteitä. Mutta niihin ei pidä takertua. ENKÄ minä ole koskaan tajunnut sitä sanontaa, että omat lapset on ne maailman kauneimmat :ashamed: Tärkeimmät ne on, ja arvokkaimmat, mulle. Mutta kyllä minä olen nähnyt omia lapsiani kauniimpiakin.
;)
 
vieras
aika moni tyttö on kaunis, pojat ei niinkään. Minä tykkään vanhanaikaisista lapsista, sellaisista laihoista, kuten lapset ennen olivat. Trendivaatteisiin puetut pulskeliinit eivät ole kauniita.
 
vieras
Poikiani luultiin aina peininä vauvoian tytöiksi joten ne oli luultavasti tosi söpöt sitten muiden mielestä. Omasta mielestäni ihan sievät vaan en ollu ylistämässä miesten kauneutta.
Rumia lapsia olen kyllä nähnyt ja jotenkin aina onnistunut piteleen naaman kurissa ku niitä on jotkut menneet kehuun kauniiksi - kauneus on siis todellakin varmaan katsojan silmissä.
 
vieras
Jostain syystä, hyvin usein kauniita lapsia, laihoja ja kauniita, on isoissa lapsikatraissa ja sellaisissa, joissa ei ole paljon rahaa tai jos sitä on, sitä ei käytetä vaatteisiin.
ja taas sellaiset joilla on trendivaatteet, ovat yleensä rumia, liian lihavia lapsia. Naama pyöreä ja kierossa nenä. Mutta sen näkee vasta läheltä, jos pääsee katsomaan läheltä.

Kauempaa katsoen näitä pulskia trendivaatelapsia ihaillaan eniten, vanhemmat ihmiset ainakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja airiin:
mutta harvassa ne ovat. ja monet puetaan vielä rumasti.

No ei mun mielestä vaatteet tee lapsesta rumaa :| Vaatteethan siinä silloin on rumat, eikä se lapsi :headwall:
Totta...mutta mä kyllä olen sitä(kin) mieltä, että kauniistakin lapsesta saadaan tehtyä möllin näköinen jos päällä on jotain aivan kulahtanutta ja karseaa, ja tukka on leikattu tosi rumasti tai ei ehkä leikattu & harjattu & pesty ollenkaan.
Ja vaatteilla & kivalla tukkamallilla taas voi ns. ei-kaunis lapsikin olla tosi viehättävän ja miellyttävän näköinen.
Eli totta toinen puoli, tuossa mitä airiin kirjoitti.
Peesaan. Pukeutumalla siististi ja olemalla puhdas voi vähemmänkin kaunis ihminen näyttää hyvältä ja ei tietenkään kauniskaan ihminen ole kivan näköinen, jos ei huolehdi itsestään. (pienten lasten tapauksessa siis toki on vanhemman asia huolehtia noista seikoista)

Uskoisin, että useimmille nimenomaan ne omat lapset ovat kauneimmat. Ehkä juuri siksikin, että omat lapset ovat niin kovin rakkaita ja tärkeitä, että vanhempi näkee omansa kaikista kauneimpana. Mun mielestä meidän poika on todella söpö ja suloinen ja kaikkea. On sitä muutkin kehuneet =)
Mutta silti on mielestäni toki olemassa muitakin todella kauniita lapsia, mutta sitten taas niitä vähemmänkin kauniita..

Ravistettava musta teidän tyttö on todella kaunis! Totesin sen jo silloin kun satuin ensimmäistä kertaa näkemään kuvan jossain ketjussa, jossa oli lapsista kuvia =)
 
Minusta kauneus on katsojan silmissä. Lapset ovat kaikkiaan viehättäviä, hellyyttäviä ja suloisia. Puolueetonta tai ei, jotkut sitten erottuvat minun silmiini poikkeuksellisen kauniina. Mutta toisaalta se lapsi joka minun mielestäni on kaunis voi toisen mielestä olla jopa iljettävän näköinen (näinkin olen kuullut sanottavan). Ja toisaalta voi kuulla ihmisten hokevan jonkun lapsen kauneutta vaikken itse näe siinä mitään erityistä.

Mitään yleisiä kauneuskriiteerejä lapsista en tunne joten tuo oma arvioni on todellakin vain minun päässäni luotu. Omat lapseni ovat tietysti omassa mielessäni ne kauneimmat. :heart: Ihan sama miten muut heidät näkee. =)

Ravistettavaa vielä peesailen minäkin tuossa pukeutumis ym asiassa. Vaatetuksella, puhtaudella ja sopivalla hiustenlaitolla on merkitystä.
 
asdfasdf
Eli jos lapsi on teistä pukeutunut rumasti ja kulahtaneisiin vaatteisiin. Naama on sotkussa ja hiukset rumat, niin se lapsi on vähemmän kaunis. Vaatteet ovat toisarvoisia.

Ja jokaisessa lapsessa on minusta jotain suloista, ehkä se viattomuus pukee enemmän kuin se ulkomuoto? Jopa omani ovat minusta kauniita, eri tavoin. Siitä onko minun esikoinen missikaunis tahi klassisenkaan kaunis, en mene vannomaan. Tai väittämään, että poikani on komeimmat maailmassa. Ovat ne silti minusta todella täydellisiä!
 
normaali
Ihan samalla tavalla kuin aikuisissakin, on kauniita ja vähemmän kauniita. Kauneuteen vaikuttaa muutkin asiat kuin pelkkä ulkonäkö !

Ja sitäpaitsi, kauneus on katsojan silmissä.
 
mieti
Alkuperäinen kirjoittaja asdfasdf:
Eli jos lapsi on teistä pukeutunut rumasti ja kulahtaneisiin vaatteisiin. Naama on sotkussa ja hiukset rumat, niin se lapsi on vähemmän kaunis. Vaatteet ovat toisarvoisia.

!
tarkoita sitä että vaatteet täytyisi olla uudet tai muodin mukaiset !
 
asdfasdf
Alkuperäinen kirjoittaja normaali:
Ihan samalla tavalla kuin aikuisissakin, on kauniita ja vähemmän kauniita. Kauneuteen vaikuttaa muutkin asiat kuin pelkkä ulkonäkö !

Ja sitäpaitsi, kauneus on katsojan silmissä.
Siihen yhdyn. Kauneus on katsojan silmissä.
 
asfasdf
Alkuperäinen kirjoittaja mieti:
Alkuperäinen kirjoittaja asdfasdf:
Eli jos lapsi on teistä pukeutunut rumasti ja kulahtaneisiin vaatteisiin. Naama on sotkussa ja hiukset rumat, niin se lapsi on vähemmän kaunis. Vaatteet ovat toisarvoisia.

!
tarkoita sitä että vaatteet täytyisi olla uudet tai muodin mukaiset !
No en minä sitä tarkoittanutkaan.
 
g
mun mielestä luonnostaan on kauniita ihmisiä ja tavisihmisiä. oli sitten kaunis tai tavis, pukeutumisella, meikeillä ja käytöksellä tekee itsestään ruman. harvemmin olen rumaan lapseen törmännyt, eli on kauniita ja tavislapsia enemmän...
 

Yhteistyössä