mites nyt suu pannaan juntit? Helsinki maailman paras paikka asua.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Stadi <3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Maksettuja vertailuja. -->Suomen matkailulle aina hyväksi tällainenkin positiivinen julkisuus. Kiitos , Suomen matkailunedistämistoimistolle tms.. Näennäisesti uutisoinnin arvoista vertailua.
Ei vertailtu: Kaupungit vs. muut
Ei vertailtu: Suomen sisällä
Ei vertailtu: Monia asioita,mitkä ovat tärkeämpiä tavalliselle asukkaalle jokapäivaisessä elämässä

Vertailtiin: Kansainvälisesti
Vertailtiin: Esim. missä lentokenttä auki myös lumisina ja kovina pakkastalvina ! TÄRKEÄ POINTTI TOSIAAN !!! :D :D :D

Minä nyt tässä Kampissa naputtelen ihan tyytyväisenä ja ensi viikolla toisessa osoitteessani. Molempi parempi.

[QUOTE="joku vaan";23952246]Miksi ap:n ja joidenkin muiden viesteissä on yleistys, että asuu maalla=juntti ?
itse asun pienessä maaseutu kaupungissa ja olen sivistynyt , lukenut ihminen, matkustanut ja nähnyt paljonkin maailmaa. ei se asuinpaikkakunta tee ihmisestä automaattisesti junttia yms.

Taitaa olla aika teini tai muuten tälle tasolle mieleltään jäänyt ihminen tämä ketjun aloittaja..

Hienoa että sinusta helsinki on paras paikka maaillmassa. mukavaa että pitää noin paljon kotikaupungistaan. mutta ei se ole muilta pois..jos haluaisimme, voisimmehan me maalla asuvat aina muuttaa sinne onnelaan..mutta jotkut viihtyy paremmin toisaalla, niin kauan kuin töitä riittää... ettei työttömyys aja etelään.[/QUOTE]

Itse en asu landella, mutta olen kanssasi ihan samaa mieltä.

[QUOTE="joku vaan";23952246]Miksi ap:n ja joidenkin muiden viesteissä on yleistys, että asuu maalla=juntti ?.......................................................................................

Taitaa olla aika teini tai muuten tälle tasolle mieleltään jäänyt ihminen tämä ketjun aloittaja..QUOTE]

EI OOO REILUA TEINEJÄ KOHTAAN TÄLLANEN !!!!!!!! Aika harva teini kirjoittais yhtä tökeröllä tyylillä kuin ap. :(

Suomessa on kyllä huomattavasti Helsinkiä parempiakin paikkoja. Riippuu ihan siitä mistä itse tykkää ja millaista elämää kaipaa.

Itse laittaisin Suomen kaupungit seuraavaan järjestykseen:

1. LPR
2. TRE
3. HKI

Yhteistyössä