Mites nyt? Käytän Triptyl-nimistä lääkettä ja suunnitellaan vauvaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelottaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelottaa

Vieras

Syksyllä pitäisi aloittaa vauvan yrittäminen, pitääkö nyt siirtää vielä kauemmas vauvan yrittämistä selkäkipujen takia? Alan käyttää tuota Triptyliä tänä iltana.

Entä jos raskaus alkaakin ennen yrittämisen aloittamista? Miten tuo em lääke vaikuttaa mahdolliseen raskauteen?

Tuo triptyl on mielialalääke joka pieninä annoksina ja ajan kuluessa voi auttaa krooniseen kiputilaan nostamalla mielialaa :/ .Miulle kokeiltiin jokunen vuosi sitten tuota eikä apua ollut :ashamed: .Käy lääkärissä keskustelemassa ehdottomasti!

Alkuperäinen kirjoittaja pelottaa:
Syksyllä pitäisi aloittaa vauvan yrittäminen, pitääkö nyt siirtää vielä kauemmas vauvan yrittämistä selkäkipujen takia? Alan käyttää tuota Triptyliä tänä iltana.

Entä jos raskaus alkaakin ennen yrittämisen aloittamista? Miten tuo em lääke vaikuttaa mahdolliseen raskauteen?

Eikö oo tuoteselostetta? Ja juuri tulit lääkäristä.. Eiköhän ne lekurit tiedä vähän paremmin, kun palstalaiset.

Alkuperäinen kirjoittaja Tsirpukka:
Tuo triptyl on mielialalääke joka pieninä annoksina ja ajan kuluessa voi auttaa krooniseen kiputilaan nostamalla mielialaa :/ .Miulle kokeiltiin jokunen vuosi sitten tuota eikä apua ollut :ashamed: .Käy lääkärissä keskustelemassa ehdottomasti!

Itse asiassa kokeilin tuota kyseistä lääkettä ottaa muutama viikko sitten ja mulle se tehosi. Lopetin kuitenkin, koska ajattelin, että kivun blokkaaminen ei ole se oikea menetelmä ja saan vain selän rasitettua vielä huonompaan kuntoon. :/
Nyt lääkäri kuitenkin suositteli ja suostutteli jatkamaan tuota kyseistä lääkettä, koska se oli ainakin auttanut.
Aiemmin käytin panacodia yms. kipulääkkeitä, joista ei ollut oikein apua.

Alkuperäinen kirjoittaja HyäkkäysVaunu:
Mä käytin triptyliä migreeniin ennen raskautta - mun vaan piti se lopettaa kun raskaus selvisi. Mutta näin mentiin lääkärin ohjeiden perusteella.

Kiitos!
Eli siis on ihan turvallista käyttää siihen asti, jos ja kun, raskaus alkaa.

Yhteistyössä