MItes noiden muovikuusten tuuletus.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vatruska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vatruska

Aktiivinen jäsen
24.10.2004
4 148
0
36
Helsinki
Kuusi on nyt riisuttu koristeita ja mietin laittasinko sen tuonne pihalle tuulettuu vai pitäskö se ihan huuhdella.
Ei tää muuten mieleen tullu,mutta joulun alla oli jotain juttua lehissä muovistenkin kuusien huollosta. En vaan nyt muista.

Uusi muovikuusi kannattaa tuulettaa ennen
käyttöä mahdollisten muovin ja liiman hajujen takia. Varastossa olleesta
muovikuusesta kannattaa suihkuttaa pölyt pois ennen koristelua.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Uusi muovikuusi kannattaa tuulettaa ennen
käyttöä mahdollisten muovin ja liiman hajujen takia. Varastossa olleesta
muovikuusesta kannattaa suihkuttaa pölyt pois ennen koristelua.

http://www.kauppalehti.fi/5/i/yritykset/lehdisto/hellink/tiedote.jsp?selected=kaikki&oid=20091101/12595707727670

Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Kannatta ulkoiluttaa ainakin juhannukseen asti :) sitten voikin vaihtaa jo koivuihin

Tuota en ajatellukkaan. Mä lättään sen tohon edustalle kaikkien iloksi ja juhannuksena koivun kunhan löydän muovisen :D

muovinen juhannuskoivu - mikä loistava liikeidea! :D

Mä ostan heti jos tämmönen löytyisi. Tuo meidän kuopus kun on Koivuallergikko ja pahasti. Tyttö tykkää julmetusti koivuista varsinkin keväällä kun lehdet aukeaa. Ja lääkkeitä popsii puoli vuotta. Jos pihalla olisikin muovinen koivu , se olisi meidän neidin suosikki puu.

Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Kannatta ulkoiluttaa ainakin juhannukseen asti :) sitten voikin vaihtaa jo koivuihin

Tuota en ajatellukkaan. Mä lättään sen tohon edustalle kaikkien iloksi ja juhannuksena koivun kunhan löydän muovisen :D

muovinen juhannuskoivu - mikä loistava liikeidea! :D

Mä ostan heti jos tämmönen löytyisi. Tuo meidän kuopus kun on Koivuallergikko ja pahasti. Tyttö tykkää julmetusti koivuista varsinkin keväällä kun lehdet aukeaa. Ja lääkkeitä popsii puoli vuotta. Jos pihalla olisikin muovinen koivu , se olisi meidän neidin suosikki puu.

Ettekä varmasti olisi ainoita, koivuallergikkoja on paljon. Jonnekin kannattaisi tästä nyt vinkata, kun tietäisi mihin. Muovikuusen valmistajalle?

Yhteistyössä