Mites noi lastenvaate"jobbarit" onko toi laillistakaan?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana tähän:
Minä laskin juuri tekeväni trokaamisella vuodessa vähintään 13470euron tilin... Kyllä verottajaa kiinnostaisi, mutta eipä voi todistaa mitään. En ole pahoillani ja bisnestähän minä vain teen oman surkean palkkani lisäksi.
Siis mitä sinä myyt noin pirusti siellä? Huh.
 
huutismyyjä
Laskin huvikseen että huutonetissä lastenvaatteissa myymällä saan joka kk extraa noin 200-350?, kyllähän siitä vuodesta tulee jo parisen tonnia. Myyntiä tulee tottakai paljon enemmän mutta jos vaan voitot lasketaan:)

Olen kotiäiti ja kyllä tuo raha ihan tarpeeseen tulee, oli se sitten reilua tai ei:(
 
trokaaja
Alkuperäinen kirjoittaja meltsu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana tähän:
Minä laskin juuri tekeväni trokaamisella vuodessa vähintään 13470euron tilin... Kyllä verottajaa kiinnostaisi, mutta eipä voi todistaa mitään. En ole pahoillani ja bisnestähän minä vain teen oman surkean palkkani lisäksi.
Siis pelkillä lastenvaatteilla? Vai mahdollisesti jotain muutakin?
Oli muutakin kuin lastenvaatteita.
 
mamma
Alkuperäinen kirjoittaja huutismyyjä:
Laskin huvikseen että huutonetissä lastenvaatteissa myymällä saan joka kk extraa noin 200-350?, kyllähän siitä vuodesta tulee jo parisen tonnia. Myyntiä tulee tottakai paljon enemmän mutta jos vaan voitot lasketaan:)

Olen kotiäiti ja kyllä tuo raha ihan tarpeeseen tulee, oli se sitten reilua tai ei:(
Pienellä viitseliäisyydellä tienaa kummasti =) Hyvä ja kannattava harrastus kotiäideille!
 
trokari
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana tähän:
Minä laskin juuri tekeväni trokaamisella vuodessa vähintään 13470euron tilin... Kyllä verottajaa kiinnostaisi, mutta eipä voi todistaa mitään. En ole pahoillani ja bisnestähän minä vain teen oman surkean palkkani lisäksi.
Siis mitä sinä myyt noin pirusti siellä? Huh.
Lastenvaatetta, sukulaisilta saatuja kodintavaroita (ei ne halua itse niistä mitään), kirjoja ja onhan noita. Kaikenlaista. Teen tavaroiden etsintää päivittäin ja tämä on minulle melkein toinen työ. Tiedän mikä menee kaupaksi ja mihin hintaan. Ostan itselleni halvalla vaatteita ja jos en tykkää niin myyn ne ja saan voittoa paljonkin. En osta uutta tarkoituksella myyntiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja trokari:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana tähän:
Minä laskin juuri tekeväni trokaamisella vuodessa vähintään 13470euron tilin... Kyllä verottajaa kiinnostaisi, mutta eipä voi todistaa mitään. En ole pahoillani ja bisnestähän minä vain teen oman surkean palkkani lisäksi.
Siis mitä sinä myyt noin pirusti siellä? Huh.
Lastenvaatetta, sukulaisilta saatuja kodintavaroita (ei ne halua itse niistä mitään), kirjoja ja onhan noita. Kaikenlaista. Teen tavaroiden etsintää päivittäin ja tämä on minulle melkein toinen työ. Tiedän mikä menee kaupaksi ja mihin hintaan. Ostan itselleni halvalla vaatteita ja jos en tykkää niin myyn ne ja saan voittoa paljonkin. En osta uutta tarkoituksella myyntiin.

Siis liikevaihto vai oikein voitto? Sehän on nyt ihan eri asia....
 
ap
Mua v'tuttikin se että annetaan ymmärtää että ne on omien lasten poistoja. Jos mä haluun ostaa sellasia jotka kiertäny ties kuinka monen kautta, ostan kirpparilta ilman hyyjää pöydässä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Ei se laitonta ole.
Ja eikös se ole niin, että käytetyn tavaran myynnistä ei tarvitse maksaa veroja?
Jos on itse sitä käyttänyt.
Ja milläs se todistetaan, ettei itse oo käyttäny...
Ravistettava kysyi onko laillista ja vastasin että on, mikäli on itse käyttänyt. Valvonta on vaikeampaa, mutta kyllä esim. Huutiksessa kauppaavia käräytetäänkin.
 

Yhteistyössä