Mites muiden miehet

• Viestiketjun aloittaja Seksi-Seija
  • Ensimmäinen viesti
Seksi-Seija
Mun mies haluaa joka julmetun ilta ja viikonloppuisin vielä aamuisinkin! Onko muita kohtalotovereita?

Hyvähän se on, että kelpaan, mutta jotain rajaa saisi olla. Se ärsyttää joskus, että mies juuri stressaantuneena haluaa entistä enemmän, en minä pienten lasten äiti jaksa olla mikään stressinpoistoaparaatti!

mä nainen
Sehän auttaa pahaanoloon sekä väsymykseen. Mä olen itse sitä lajia, että kun elämä potkii päähän sitä useemmin haluan. Se rentouttaa ja mikä se hienompaa ku olla lähekkäin. Eli aamut ja illat sopii mulle. Ja viikonloput voisin vain mammia kullan kainalossa. Mutta työt estää tehokkaasti nuo ilot.

Mulla on sellanen mies ku ap.lla. Mutten yleensä anna kuin kerran viikossa.. :whistle: Kun ei jaksa niin ei jaksa vaikka omiaki haluja saattais olla muutamana päivänä viikossa. Aattelin kyllä että pitäs ainaki sen 2 kertaa viikossa jaksaa että saa lantiopohjalihakset harjotusta enempi.. mutta eilen en sitte halunnu, ku ukko kehtas alkaa vittuilemaan ku yritin ottaa päikkärit. :| ja nyt ei viikonloppuna voida kun on vieraita.. Ukko tulee varmaan tosi hyvälle tuulelle, kun on tuommonen seksoholisti eikä tykkää tumputtaa... Mulle on yks saatanan sama. en jaksa sen tarpeista huolehtia kun kukaan ei välitä minun tarpeista..

Armiliina
Minun mies haluaa pävittäin.. Mutta kun aikaa on minimaalisesti, joudutaan tyytymään peiton pöllyttelyyn vain joka toinen ilta.

Nyt muuten oli ennätyspituus seksikertojen välillä: Sunnuntaiaamusta torstai-iltaan!!! :(

piks
ikuisuusaihe on meillä tuo xxxxx, ja sitä saadaan aina riita. mä olen se halukkaampi ja mies ei. tosin pienen tauon jälkeen se fiilis on mahtavampi. mut ei joka kerta tartte olla nappisuoritus. läheisyys ja se tunne riittää. mut mä alan hyppii seinille, ainakin kiimaviikolla jos pihtaillaan. mies meinaa että se ehdoilla mennään joka haluaa vähempi. eli mun pitäis ottaa se huomioon. mut miks aina se halukkaamman pitäis tyytyä 1xviikossa tahtiin.

Seksi-Seija
Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:
Mulla on sellanen mies ku ap.lla. Mutten yleensä anna kuin kerran viikossa.. :whistle: Kun ei jaksa niin ei jaksa vaikka omiaki haluja saattais olla muutamana päivänä viikossa. Aattelin kyllä että pitäs ainaki sen 2 kertaa viikossa jaksaa että saa lantiopohjalihakset harjotusta enempi.. mutta eilen en sitte halunnu, ku ukko kehtas alkaa vittuilemaan ku yritin ottaa päikkärit. :| ja nyt ei viikonloppuna voida kun on vieraita.. Ukko tulee varmaan tosi hyvälle tuulelle, kun on tuommonen seksoholisti eikä tykkää tumputtaa... Mulle on yks saatanan sama. en jaksa sen tarpeista huolehtia kun kukaan ei välitä minun tarpeista..
Hei, ei siihen seksiin saa kunnon tunnetta, jos ei ole molemminpuolista kunnioitusta!

Munkaan mies ei perusta käsipeleistä ja siksi yritänkin vastata sen tarpeisiin mahd. paljon. Mutta sorrun kyllä seksillä kostamiseen, jos äijä on ollut pahapäinen!!

PahaSilmä
Ei. Me just eilen puhuttiin siitä, että ollaanko tyytyväisiä. Se sano olevansa täysin tyytyväinen meidän seksielämään. Niin olen minäkin. Ei enää joka päivä, mutta se on jotain semmosta nykyisin, ettei ollut koskaan silloin ennen.

Mies sanoi, että siitä tuntuu, että kestää kolme päivää aina toipua edellisestä.

Yhteistyössä