Mites moni siirtyi palstailemaan tänne, kun av lässähti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Av-pakolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Av-pakolainen

Vieras
Itse taidan siirtyä kokonaan. Jotenkin vanha kunnon av lässähti täysin tuon uudistuksen myötä. Siellä tuntuu jotenkin niin kuolleelta ja hiljaiselta nykyään. Se tietty tunnelma hauskoine ketjuineen hävinnyt kokonaan. Laitoin sinne aloituksen jokin aika sitten ja ei sitä taida kukaan edes lukea saati kommentoida. Höh!

Koko ulkoasu muuttui. Ja nyt, kun sinne kirjoittaa johohonkin ketjuun vastauksen, niin se heittää sen takaisin ylös joten joutuu skrollaammaan viestiketjun loppuun takaisin. Aikaisemmin siellä oli todella hauskoja provoketjuja, mitkä kaikki ymmärsivät ottaa huumorilla ja sai nauraa vatsa kippurassa. Juuri sellainen tietty tunnelma on hävinnyt kokonaan ja tuntuu, et se on hiljentynyt. Täällä huomattavasti vilkkaampaa.

Tämä forumpohja on parempi.Toisaalta sen jälkeen kun Anatolia, Mummeliisa, Venakko,jne ajetttiin pois, niin sisältöä ei ole ollut nimeksikään. AVllä nykyään paljon paremmat keskustelut, Täällä modetkin katsoo,että, mitä rauhalliempaa, eli mitä vähemmän keskustelua ja kävijöitä, sitä parempi.

AV (=Aivot Vapaalla)
Menkää vauvalaiset v**tuun täältä!
flipping-off.gif

Aika moni varmaan.

En käy näilä palstoilla edes joka viikko, mutta täältä tunnistan monta av-laista kirkjoitusten ja tyylin takia. Lisäksi jonakin iltana täällä oli muutama ihan helmi ketju.

[QUOTE="Vieras";28170536]Minä siirryin tänne av:lta, koska uudistuksen jälkeen siellä ei voi puhelimella vastata viesteihin. Ennen olen käynyt täällä vain satunnaisesti.[/QUOTE]
Mene sinne aaveelle takasin niin nousee molempien palstojen keskimääräinen ÄO!

[QUOTE="vieras";28170504]Aaveeläiset ei tee helmiketjuja ja ne tunnistaa siitä, että laittavat viestiin otsikon.[/QUOTE]

Turha yrittää. Av:n uudistuksen jälkeen tälle tiele moni jää.
Onneksi. Saa vähän elos tähän mussutus-lässytys-palstaan.

[QUOTE="oooooo";28170649]Mä olen siirtynyt kyttäilemään enemmän tätä palstaa kuin mitä ennen. AV:llä keskustelu on ollut tasokkaampaa kuin täällä, mutta uudistus ei nappaa.[/QUOTE]
rolling.gif

[QUOTE="vieras";28170504]Aaveeläiset ei tee helmiketjuja ja ne tunnistaa siitä, että laittavat viestiin otsikon.[/QUOTE]
oot kyllä NIIN väärässä:)
Joo, mäkin pysyn enimmäkseen siellä, kunhan saisivat tuon toimimaan kännykälläkin, konetta kun mulla ei ole.

Mä olen kans jättäny av:n. Luen näitä palstoja ainoastaan kännykästä, esim. lasten nukahtamista odotellessa, bussimatkoilla tms. luppoajanvietteenä. Av:ta on niin hankala lukea nykyään kännykän näytöltä, etten ollut edes huomannut, etten olisi voinut vastata. Mun pinna paloi ihan lukemisen vaikeuteen ennen kuin ehdin edes harkita vastailua.

Luulen, että aika moni oli av:lla kännykällä kirjoitusvirheistä päätellen (tai automaattikorjauksen aiheutramista sanavirheistä). Ei ole ihan nykyaikaa muutenkaan, että verkkosisältöjä tehdään vähemmän mobiiliystävällisemmiksi. Tuskin palaan enää sinne.

[QUOTE="möks";28170997]Mä olen kans jättäny av:n. Luen näitä palstoja ainoastaan kännykästä, esim. lasten nukahtamista odotellessa, bussimatkoilla tms. luppoajanvietteenä. Av:ta on niin hankala lukea nykyään kännykän näytöltä, etten ollut edes huomannut, etten olisi voinut vastata. Mun pinna paloi ihan lukemisen vaikeuteen ennen kuin ehdin edes harkita vastailua.

Luulen, että aika moni oli av:lla kännykällä kirjoitusvirheistä päätellen (tai automaattikorjauksen aiheutramista sanavirheistä). Ei ole ihan nykyaikaa muutenkaan, että verkkosisältöjä tehdään vähemmän mobiiliystävällisemmiksi. Tuskin palaan enää sinne.[/QUOTE]
mun mielestä se ei ole erityisen vaikea lukea, kun on opera mini ja matkapuhelinnäkymä käytössä, mutta eipä tuota viitsi paljon enää käydä kun ei voi kirjoittaa.
Onkohan muut laittaneet palautetta sinne, kun ei tuohon asiaan vaan saada korjausta? Pitääkö tuota taas laittaa sähköpostia, että tajuaisivat...

Yhteistyössä