Mites menee? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Mulla on tylsää.. ja toisaalta ihanan kiireetöntä! :D Ei tarvii tehä mitää!

Eilen illalla olin duunikavereiden kans iltaa istumassa, lopputuloksena se että vatsalihakset on kipeenä kaikesta siitä nauramisesta.. :laugh: Kaupas kävin äsken ja ajattelin yhden lonkeron.. :saint: :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Loistavasti! Vein lapsen kokkikseen ja paistoin pekonimunakkaan itelleni.

Mun pitäs kans syödä.. Keräilen tässä voimia.. :D

Kahvi on kanssa tosi jees. c(_)~~
Säikähdys ettei oo kahvia ollenkaan, mutta sit löyty monta pientä näytepussukkaa jotain luomukahvia ja tää on oikeastaan aika hyvää. :p

Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Hyvin menee, 2h tossa jo sohvalla kölliny ja syöny jäätelöitä ja juonu kahvia :D Kohta pitää vähän siivoilla ja littaa pyykkejä. Musa korviin ja tanssien työhön :p

Kuullostaa ihan laatupäivältä!! :D Mäkin aattelin vähän myöhemmin siivoilla.. keräilen siihenkin voimia.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
Tässähän tämä istuessa. Kaveri otti isomman lapsen mukaansa kaupoille ja pienempi meni nukkumaan. Äidillä on siis hetki hiljaisuutta ja omaa aikaa.

Kiva! :) Täällä tyttö hyppii ympäri olohuonetta innoissaan ku toin kaupasta karkkipäivän karkit :D Tyypillinen setti, Kinder -suklaamuna ja Mini All Sorts -pikkupussi :D

Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Aika ihana fiilis. =) Melkein laulattaa. :D
Kahvia naamariin pari mukia, niillä tää käynnistyy kyllä vaikka ois unetkin jääneet vähemmälle... Illemmalla leffaan kaverin kanssa katsomaan Liisaa 3D:nä.

Vau!! Mun pitäs kans käydä kattoo se, jotai trailereita nähny siitä ja näyttää kyl tosi mielenkiintoselle :)

Ihan hyvin. Mies tuli aamulaivalla työreissulta kotiin just sillon kun lapset heräs ja hän jatko sit aamua lasten kanssa ja mä vedin peiton korviin. Kuoriuduin äsken sieltä vällyjen välistä josko tää puolen litran maitokahvi tästä vähänä herättäis :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Ihan hyvin. Mies tuli aamulaivalla työreissulta kotiin just sillon kun lapset heräs ja hän jatko sit aamua lasten kanssa ja mä vedin peiton korviin. Kuoriuduin äsken sieltä vällyjen välistä josko tää puolen litran maitokahvi tästä vähänä herättäis :D

No sul on ollu ihan luksusaamu!!! :D

Mä oon heränny seiskalta tyypilliseen tapaani.. Ei sitä osaa nukkua ees viikonloppuna ku viikolla herää tuohon aikaan joka aamu :D

Yhteistyössä