Mites kannattais tehdä??? (vaunuasiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shenda81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jessi:
meillä ceroxit ja en vaihtais mihinkään muuhun!!! oon ite 163cm ja noi on mulle juuri passelin kokoiset vaunut :) parilla kaverilla on edget ja ne on niin monta kertaa kironneet kun ne joutuu purkaa atomeiksi että saa autoon ja mukaan ei mahdu mitään muuta kun vievät kaiken tilan farmarista. meillä taas noi ceroxit menee ihan heittämällä autoon!

Sitä mäkin ajattelin että ne vie ihan sikana tilaa vaikka meillä farkku onkin.Mutta jos esim reissuun lähdetään mun vanhemmille (500km) niin ei kyllä mahduta autoon jos siellä on tilaa vievät vaunut....2 muksua tarvii yllättävän paljon tavaraa mukaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja shenda81:
Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:
Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:
Minä vaihdoin city crossit, sport edgeihin ja oon todella tyytyväinen, et näin tein :D

Miksi ne edget susta on paremmat????Vakuuta mut

Koppa isompi ja varustellumpi kun city koppa, esim. hyttyssuoja integroituna, kehtojalakset, säädeltävät aukot pohjassa...
Teleskooppinen heittoaisa, mulla ainaskin parempi ku oon pitkä. Teleskooppisesssa mitä ylemmäs siirrät aisaa, sen pidempi tila jää jaloille, nappiaisassa mitä korkeammalle säädät aisaa, sen lähempää lykit rattaita.
Kannattaa muuten hankkia delux jalkapeite kumpaan vaan, nimittäin edgejen ohkasella ei tee mitään näillä pakkasilla. Tälläkin hetkellä iso ukkeli nukkuu rattaissa päikkäreitä, niin se delux jalkapeite esim,. suojaa tuolta tuuleltakin paremmin.

Oisko jotain tiettyä mitä haluaisit kysyä?

Mä ajattelin että jos otan ne edget niin ne tulee sillä classic rungolla.itse kun olen lyhyt (165cm).Joo se delux-jalkapeite on ihan ehdoton,niissä city crosseissa on se.

No sit sun kannattaa ehkä miettiä viel kerran. Paitsi jos haluut sen tilavamman kopan :wave:

Edget on kyllä vieläkin paremmat kuin crossit, koska niissä on teleskooppinen heittoaisa ja se vaununkoppa on ihan eri kokoluokkaa kuin citykoppa. Ja mun makuun jousitus mukavampi.

Mutta kyllä ne crossitkin kelpo pelit on, joten niilläkin pärjäät hyvin. Mutta jos asia jää vaivaamaan, niin Edget vaan hakuun=)

Alkuperäinen kirjoittaja emma-elinda:
Alkuperäinen kirjoittaja emma-elinda:
mä olen varmaan niin tyhmä etten tajua miksi ostaa vaunut ennen kun edes odottaa?????

Mä tiedän!!!Olen vaan sen verran tyhmä että en malta odottaa.

joo en mäkään olis malttanut odottaa mutta jos olisin ostanut kaikki vaunut mikä silmää miellytti niin olisin ollut kymmenien vaunujen ylpeä omistaja. pointtini on juuri että mieli muuttuu,

?

emmaljungan vaunuista Ceroxit parhaat.
Mulla on mieli muuttunut jo monta kertaa.Nää vaunut taitaa olla nyt 13. mitkä mulla on.Olen ns. vaunufriikki.