Mites hinnoittelisitte kirpparille nämä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
Kaikki ovat 68cm.
2 Bamsemekkoa, kunto kuin uusi.
Snoopy velour-setti jossa huppari ja housut
Hello Kitty pitkähihainen tunika
Nomi bodyt jotka kuin uusia koska meillä oli liikaa vaatteita ja näitä mitkä kirpparille menossa ei ole käytetty kuin 0-3 kertaa
Velourhousuja

Ihan hinnat hukassa nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Kaikki ovat 68cm.
2 Bamsemekkoa, kunto kuin uusi.
Snoopy velour-setti jossa huppari ja housut
Hello Kitty pitkähihainen tunika
Nomi bodyt jotka kuin uusia koska meillä oli liikaa vaatteita ja näitä mitkä kirpparille menossa ei ole käytetty kuin 0-3 kertaa
Velourhousuja

Ihan hinnat hukassa nyt.

Piti olla NORMI bodyt, eikä nomi...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mekot 4,50, veloursetti 5,50, hello kitty 5,-, bodyt 2,-, velourhousut 2,- tai 2,50

Ihanko meinasit että noin kalliilla menisi jopa?!?
Voiko muka olla mahdollista?
Entäs kun bodyja ja housuja on ns. setissä, esim pari Tutan settiä löytyy johon kuuluu samaan sarjaan body+housut, kannattaisko ne myydä setissä vai yksitellen?

Jos on hyviä ja ehdottomasti tahrattomia ja ei kauhean nukkaisia (max pari vuotta vanhoja ts. värit ja kuosit "vanhentuu" ja 2000-luvun alun vaatteet ei kyl mee kaupaksi), niin menee kyllä noilla hinnoilla. Itse olen aika tarkka hinnoista ja ostan paljon kirpparilta. Nuo on sellaiset hinnat, millä just ja just viitsin ostaa -- moni ostaa kyllä ehkä kalliimmallakin. Myy setit yhdessä!

Jos on hyviä ja ehdottomasti tahrattomia ja ei kauhean nukkaisia (max pari vuotta vanhoja ts. värit ja kuosit "vanhentuu" ja 2000-luvun alun vaatteet ei kyl mee kaupaksi), niin menee kyllä noilla hinnoilla. Itse olen aika tarkka hinnoista ja ostan paljon kirpparilta. Nuo on sellaiset hinnat, millä just ja just viitsin ostaa -- moni ostaa kyllä ehkä kalliimmallakin. Myy setit yhdessä!

Siis noi on ostettu tänä vuonna nuo vaatteet että ei ne kovinkaan vanhoja ole. Ja kaikki kaupasta uutena. Njaa...pitääpä kokeilla sitten. Voihan noita hintoja alentaa jos eivät mene.

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Mekot 4,50, veloursetti 5,50, hello kitty 5,-, bodyt 2,-, velourhousut 2,- tai 2,50

Muuten jees, mutta en hello kitty-tunikasta maksaisi 5? ainoastaan sen kisun taki. 2,50-3? MAX.
Ja setit yhdessä, ehdottomasti!

Tätä mäkin mietin et se kuitenkin on yks tunika vain, tuskin kukaan noin suolaista hintaa maksaisi...Mutta katsellaan jos 3e menisi.

Hello Kitty tunika ostettiin multa kesällä 5,- heti siis ihan heti --- laita vaan se 5,- tai ainakin 4,-. Se on monen lemppari ja huutiksessa käytetyistä jotkut maksaa enemmän kuin uusista...

Hello Kitty tunika ostettiin multa kesällä 5,- heti siis ihan heti --- laita vaan se 5,- tai ainakin 4,-. Se on monen lemppari ja huutiksessa käytetyistä jotkut maksaa enemmän kuin uusista...

Tuo huutisjuttu on kyllä totta...Noh, täytyy kokeilla kalliimpaa ja alentaa sitten.