Mitens on eukot..

Peikkopojan Kylkiluu

Aktiivinen jäsen
30.05.2007
6 776
0
36
Sateekaaren pää
..ettekös te osaa puhua muuta kuin painosta, läskistä tai sen olemattomuudesta, selluliitista? Tässä kun olen selaillut sivuja taaksepäin niin jo on vääntöä suuntaan jos toiseen aiheen tiimoilta. Siis kiinnostaako teitä oikeasti toisten painoasiat niin perkeleesti? Jaksattekos te oikeasti kiinnittää huomiota ja päivitellä ja ihmitellä toisten jenkkakahvoja?

Mulla ei nyt mene jakeluun tämä että pitää lokeroida ihmisiä jos vaikka minkä kriteerin mukaan. Mä olen ainakin löytänyt aivokapasiteetilleni muutakin käyttöä kuin tuo ihmisten lokerointi, luokittelu ja haukkuminen ulkonäön perusteella - ja suosittelen lämpimästi muillekin. Ja koko ja joku hiusten tai ihon väri nyt ovat vähäpätöisempiä kriteerejä, ne nyt eivät kerro ihmisestä vielä mitään.

Loppu peleissä sitä kait kaikki kuitenkin ollaan ihmisiä, tai ketustako mä tiedän minkä eläimen perseestä te ootte syntyneet...

Alkuperäinen kirjoittaja luuvalo:
Jotkut syömishäiriöiset asialla. Jos on itse anorektikko eikä osaa edes omaan kroppaans asuhtautua normaalisti sitä on vaikea hyväksyä toisiakaan.

En mä usko asian olevan ihan noinkaan. Syömishäiriö kun voi näkyä sekä lihavuutana että laihuutena ja toisekseen, mä ymmärtäisin että syömishäiriöiset ovat niin keskittyneitä siihen omaan kroppaansa ettei niillä riitä aika ja energia siihen että he murehtisivat toisten ulkonäköä. Ennemmin mä uskoisin asialla olevan niin täällä kuin ihan yleensäkin sellaiset ihmiset, jotka vaan ovat yksinkertaisesti joko tyhmiä, suvaitsemattomia, ylenpalttisen ulkonäkökeskeisiä, ajattelemattomia tai pahemman laatuisen tekemisen puutteen pauloissa ja siksi haluavat tietoisesti härnätä muita ihmisiä aiheuttamalla turhaa mielipahaa tai tappelua.

Minusta kaikkein ikävimmältä tuntuu, kun joku otetaan silmätikuksi ja sitten tätä kivitetään pelkurimaisesti anonyymisti.
Olen samaa mieltä kanssasi mainitsemistasi asioista.

Yhteistyössä