Mitenköhän on paketin käynyt...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Natsku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Natsku"

Vieras
Eli huutonet paketista kyse. Ilmeisesti myyjä on lähettänyt paketin vanhaan osoitteeseeni joka oli tiedoissani jostakin syystä jäänyt päivittymättä. Olin kyllä laittanut viestissä uuden osoitteen, mutta ihminenhän on erehtyväinen... Eli jos paketti on mennyt vanhalla osoitteella, niin näinköhän se on mennyt ihan perille asti eli uusille asukkaille, vai olisivatko jo postin lajittelussa älynneet kääntää takaisin lähettäjälle? Muutosta kuitenkin jo pari kk eli kääntöpalvelua tänne uuteen osoitteeseen ei enää ole. Harmittaa hivenen ja oma kämmihän tuo on... :(

En vanhaan postiin oikein pääse kun on yli 200 km välimatkaa, mutta ninköhän täällä uudella paikkakunnalla osaisivat jotakin sanoa paketin liikkeistä. Mulle on kyllä tullut joskus paketteja vanhasta osoitteesta uuteen vuosia muuton jälkeenkin, mutta silloin oltiin vielä samalla paikkakunnalla. En sitten tiiä... Toivottavasti edes palautuu lähettäjälle.

Huutonetin pakettiohjelma ottaa osoitetiedot suoraan huutiksesta, joten sähköpostilla menneet osoitetiedot eivät huutopakettiin välity, jollei myyjä erikseen niitä huomaa naputella. Harmillinen pulma. Taitavat todennäköisemmin palauttaa lähettäjälle.

[QUOTE="Natsku";22216125] Muutosta kuitenkin jo pari kk eli kääntöpalvelua tänne uuteen osoitteeseen ei enää ole. Harmittaa hivenen ja oma kämmihän tuo on... :([/QUOTE]

Sehän on 6kk ilmaiseki ja 10e ku maksaa niin saa vielä vuoden kääntöpalvelun, eli kyllä kääntävät

Posti edelleenlähettää maksutta vain 1. ja 2. luokan kirjeet postinsaajan osoitteenmuutoksella ilmoitetusta vanhasta osoitteesta uuteen kohdeosoitteeseen ensimmäisen kuukauden jälkeen. Maksullisena lisäpalveluna on mahdollista saada edelleenlähetetyksi kaikki osoitteelliset postilähetykset vanhasta postiosoitteesta uuteen osoitteeseen. Palvelu sisältää lehtien, joukkokirjeiden ja pakettien edelleenlähetyksen. Palvelu on maksullinen ja palvelutilaus tehdään vuodeksi kerrallaan.

[QUOTE="vieras";22217615]Se on sit muuttunut, rahan ahneet nylkyrit
Viimeks ku muutin niin oli 6kk[/QUOTE]

Nyt on juu 1kk ja jos haluat maksaa vuodesta niin oli jotain 19e.

[QUOTE="Natsku";22216178]En vanhaan postiin oikein pääse kun on yli 200 km välimatkaa, mutta ninköhän täällä uudella paikkakunnalla osaisivat jotakin sanoa paketin liikkeistä. Mulle on kyllä tullut joskus paketteja vanhasta osoitteesta uuteen vuosia muuton jälkeenkin, mutta silloin oltiin vielä samalla paikkakunnalla. En sitten tiiä... Toivottavasti edes palautuu lähettäjälle.[/QUOTE]

Soita sinne entiseen postiisi ja kysy onko paketti siellä?
Onko sulla sitä seurantatunnusta?

[QUOTE="vieras";22217659]Nyt on juu 1kk ja jos haluat maksaa vuodesta niin oli jotain 19e.[/QUOTE]

Ai, sekin hinta on tuplaantunut. Kylläpäs rahastavat, postimaksutkin lähes maailman kovimmat

[QUOTE="vieras";22218056]Itse muistelen jotain 3kk ilmaista postin kääntämistä.Jostain siis 7-10v takaa.[/QUOTE]

Voi olla niinkin, ehkä muistan väärin tuon 6kk
Vuoden kääntäminen maksoi jotain 60mk silloin

Yhteistyössä