Mitenköhän mun palstailulleni käy? *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Nyt sitten alkaa remppa ja vain yläkertaan tulee tietokoneet. Ja telkkari ym kaikki kiva on alakerrassa. Tähän asti mulla on ollut kone, telkkari, harrastukset ja keittiö ihan tässä muutaman metrin säteellä, mutta nyt siis lähtee nettiyhteys yläkertaan. Mitä luulette, kumpi voittaa: palstailu vai elämä?

Molempia sellaisesa sopivassa sekotuksessa. Sillä onhan elämää ilman palstaa ja palstailu on sellanen henkäys elämän tuuliin ;)
Eli kyllä elämä jatkuu =)

Luultavasti elämä, ainakin hetkeksi kunnes taas saat huvittelukeskuksen koottua yhteen paikkaan.

Remppaa pitää valvoa, innostut ehkä itsekin tekemään yhtä sun toista.

Terv. eräs joka itse kaakeloi molemmat kylppärit......

Löysitkö muuten sen puudelia pelkäämättömän "aviomiehen" vuokralle?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 22:26 Huuhkajatar kirjoitti:
Löysitkö muuten sen puudelia pelkäämättömän "aviomiehen" vuokralle?
En toistaiseksi. Maaleja kävin tänään ostamassa, mutta aloitetaan ekana huonekalujen maalaamisesta. Itse remppaa varten tarvitaan taas joku ystävällinen autoilija ja faija on ollut apurina jo kahden viikon ajan likan muuton takia ja nyt en kertakaikkiaan voi enää isääni pyytää avuksi...faija täyttää sentään parin vuoden päästä 80 vuotta ja on varmaan hänelle hyvä pitää hetken hengähdystauko muutto & remonttirumbasta. Täyttäispä junnu pian 18 v, niin olisi kuski omasta takaa. Mä kun raahaan noita remonttitarpeita julkisilla, niin kovin nopeasti tämä remppa ei etene :D Huomenna junnun kanssa aletaan kuitenkin vetää maalia huonekalujen pintaan.

Kumpikin tasapuolisesti, ja kiitos muuten projektin luojalle, sain auki kun koulussa muutin ne jpg:ksi että näkee itteki kotona ne. Ja ensi kuussa sit se "lahja"

Yhteistyössä