mitenköhän lapsi 9kk reagoi muuttoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "muuttaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei siinä taida muuta olla tehtävänä kuin yrittää rauhoittaa itse muuttopäivä - lapsen ei ole hyvä olla silloin paikalla. Vielä parempi olis, jos vois olla poissa (esim. äidin kanssa), kunnes uus kämppä on saatu asuttavaan kuntoon.

[QUOTE="Jepulis";22593733]Ei siinä taida muuta olla tehtävänä kuin yrittää rauhoittaa itse muuttopäivä - lapsen ei ole hyvä olla silloin paikalla. Vielä parempi olis, jos vois olla poissa (esim. äidin kanssa), kunnes uus kämppä on saatu asuttavaan kuntoon.[/QUOTE]

Voi hyvä jumala että jotkut osaa tehhä asiat VAIKEIKS!!

Hmmm... olin ajatellut olla vauvan ja koiran kanssa uudessa asunnossa evakossa kun vanhasta kannetaan tavaraa autoon ja kun niitä kannetaan uuteen, joudutaan ehkä olemaan paikalla... tai lenkillä pahimman yli...

Meidän lapsi oli just ton ikäinen, kun muutettiin. Meillä taisi näkyä lähinnä siinä, ettei uni tullut ihan niin helposti kuin ennen. Muuten ei kyllä mitään. Mutta nopeasti lapset sopeutuu, älä huoli. Meillä oli lapsi pakostakin paikalla, kun muutettiin. Ei ollu muuta vaihtoehtoa silloin tarjolla.

Tuskin enään viikon päästä muistaa sitä että koti on uusi :D

Mut tosiaan jos mahdollista ni joku muu katsomaan lasta muuttopäiväksi kuin äiti.. saa äiti osallistua muuttotouhuihin!

[QUOTE="huu";22593773]Voi hyvä jumala että jotkut osaa tehhä asiat VAIKEIKS!![/QUOTE]

Sanos muuta! Ihan kuin lapsi olisi joku ufo, jota on kohdeltava jotenkin erityisesti. Lapsi on ihminen, joka kyllä sopeutuu. Tärkeintä on rakastavat ihmiset ympärillä.

relatkaa!

Yhteistyössä