mitenköhän terveellisiä energiajuomat on?

Alkuperäinen kirjoittaja mam-ma:
en ymmärrä miks joku haluaa polttaa tupakkaa, juoda viinaa, harrastaa akka seksia tai irtosuhteita!! mikä täällä on kukaan sanomaan mitä minä haluan tehdä tai juoda!! ja minun tehon juominen on vain sitä että silloin kun jaksan kaupasta ostaa niin ostan, eikä siihen aina ole rahaakaan! on tämä ku olen ku joku alkoholisti joka vaarantaa kaiken ja on hullu riippuvainen.. :headwall: :headwall: hei haloo,, laittakaa asiat tärkeysjärjestykseen. :eek: olen todella hämmentynyt...
suosittelen samaa! Raskauden aikana lapsen pitäisi olla tärkein.

Provo tän on oltava, ei kukaan voi olla noin :headwall: ja ajattelematon tahallaan..

vieras
en ymmärrä miks joku haluaa polttaa tupakkaa, juoda viinaa, harrastaa akka seksia tai irtosuhteita!! mikä täällä on kukaan sanomaan mitä minä haluan tehdä tai juoda!! ja minun tehon juominen on vain sitä että silloin kun jaksan kaupasta ostaa niin ostan, eikä siihen aina ole rahaakaan! on tämä ku olen ku joku alkoholisti joka vaarantaa kaiken ja on hullu riippuvainen.. :headwall: :headwall: hei haloo,, laittakaa asiat tärkeysjärjestykseen. :eek: olen todella hämmentynyt...
Niin,se sinun energiajuoman juomisesi on verrattavissa tupakointiin,alkoholiin ym, koska nekään eivät ole sallittuja raskaana ollessa.

Sun mielestä energiajuomien juominen on laittamista asioita tärkeysjärjestykseen? Hei haloo itsellesi :)

vieras
minulla ei ole yksikään lapsi kärsinyt parin energiajuoman takia! raskautenikin on vielä todella alussa! todellakin olen jo jättänyt siinä vaiheessa enimmät pois ku lapsi rupee olemaan jo rv20! mut riehukaa te!
Saako kysyä, minkä vuoksi lapsesi on cp-vammainen?

Turha sinun on vetää viherkasveja nenukkiin jos tällaisella äitipalstalla itse kysyt että miten terveellisiä raskausaikana on energiajuomat! Tietenkin vastaus on se, et ei pidä juoda raskaana ollessa, niinhän lukee jo siinä purnukan kyljessä. Mitä ihmettä sä vaahtoat :eek:

Juo vaikka 3litraa kossua päivässä, sinähän sen valintasi teet. Mut ei kantsi täällä kysellä mielipiteitä jos ei kestä kuulla totuutta, ja totuus on kaikkien tiedossa tuossa asiassa. Amen.

vieras
... raegoit muuten todella voimakkaasti näihin kommentteihin... eikö itseäsi ihmetytä oma kireytesi asian suhteen?

minulla ei ole yksikään lapsi kärsinyt parin energiajuoman takia! raskautenikin on vielä todella alussa! todellakin olen jo jättänyt siinä vaiheessa enimmät pois ku lapsi rupee olemaan jo rv20! mut riehukaa te!
Ja siis sikiön kehityshän tapahtuu juuri tuon ekan 20 rv:n aikana, loppuajan se sit kasvaa vaan ja kerää painoa ja pituutta....

voi kuule, lapseni cp-vammat tulee jostain muusta kuin energia juomasta" :D (ja tuoko oli idea kysymys)
en ole myöskään edes harrastanut tätä kovinkaan pitkään. vasta viimesen raskauden jälkeen olen ruennut juomaan näitä juomia!! ja kireyteni johtuu siitä että olen todella ihmeissäni ihmisten riehumisesta. :eek:

vieras
voi kuule, lapseni cp-vammat tulee jostain muusta kuin energia juomasta" :D (ja tuoko oli idea kysymys)
en ole myöskään edes harrastanut tätä kovinkaan pitkään. vasta viimesen raskauden jälkeen olen ruennut juomaan näitä juomia!! ja kireyteni johtuu siitä että olen todella ihmeissäni ihmisten riehumisesta. :eek:
Ei se ole riehumista, jos on sitä mieltä että energiajuomat ovat epäterveellisiä ja niitä tulisi välttää raskausaikana.

Yhteistyössä