Mitenköhän selviän tästä

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Aion "viettää helliä hetkiä" säätöni kanssa. Vaatteet päällä olen suht itsevarma, mut mites sit kun pitää riisua........ Mulla on TOOOOOSI pienet tissit (rintsikoissa käytän täytettä ) joita inhoan. Ja alapää rehottaa. Enkä aio/voi sitä ajella koska se on vaan niin ruma et mielummin peitän koko hirvityksen villoilla. Estoja siis löytyy,enkä pysty edes kuvitteleaan et kukaan mies mun kanssa oikeasti haluaa olla, vaikka halukkaita on ollut. Siinä kohtaa kn pitäs riisumaan ruveta, mulla tulee seinä vastaan. Pitääkö mun typerästi varottaa miestä tästä ongelmastani? Ja mitä ihmettä sanon?? Mies on aikuinen, järkevä, hellä, ihana, kokenut. Kaikinpuolin täydellinen. Mitään menetettävää mulla ei sinänsä ole, vakavaksi tämä suhde ei mene koska olen varatu....
 
popsis
Voit sä sanoa miehelle, että sua jännittää näyttäytyä sille. Ei se mitään haittaa. Ei kai se miehillekään ole aina niin helppoa heittäytyä alastomaksi, ja vielä pitäisi taikoa seisokki siinä tilanteessa jostain.

Ja jos puska vaivaa, ota sakset ja siisti se. Jätä villaa sen verran, että tavara pysyy piilossa, mutta ei rehota.
 
siisti nyt hyvä ihminen etes sitä alapäätäs, jos joku on rumaa niin se et sulla kasvaa siellä joku viidakko. ei pienet tissit merkkaa mitään,mut jos hyvänen aika sun alapäähän pitää mennä viidakkoveitsen kanssa et löytää perille niin se varmana merkkaa! :attn:
 
popsis
Alkuperäinen kirjoittaja klementine:
siisti nyt hyvä ihminen etes sitä alapäätäs, jos joku on rumaa niin se et sulla kasvaa siellä joku viidakko. ei pienet tissit merkkaa mitään,mut jos hyvänen aika sun alapäähän pitää mennä viidakkoveitsen kanssa et löytää perille niin se varmana merkkaa! :attn:
Osa miehistä oikein tykkää luomusta ;)
 
ap
Siistiä aionkin, mut maltillisesti. Siksikin, et mulla yleensä ihan naturellina alakerta, ja jos yhtäkkiä sieltä löytyy vaan joku kiitorata niin ukkohan alkaa ihmetellä... Tää on oikeasti kamalaa. Kun haluaa toista mut oma häpeä ylittää sen halun :(
 
Miehet näkkee naisvartalon erilailla ko nainen. Muut näkkee sinun vartalon erilailla ko sie itte. Etkä tosiaan sano sille miehelle mittään varotuksia, höpö höpö, sillä lailla osotat että itsetunto on heikko ja voipii ukkoa lakata kiinnostamasta.
 
Mä olen käsittänyt ettei miehet syynää naisen ulkonäköä sillä tavalla. Naiset stressaa ihan turhaan sitä. Puskaa voit tosin hiukan siistiä. Miehen mielestä se ei kuitenkaan ole ruma vaikka se sinusta miltä näyttäisi.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Miehet näkkee naisvartalon erilailla ko nainen. Muut näkkee sinun vartalon erilailla ko sie itte. Etkä tosiaan sano sille miehelle mittään varotuksia, höpö höpö, sillä lailla osotat että itsetunto on heikko ja voipii ukkoa lakata kiinnostamasta.
Mut entä jos mies alkaa vaikka suuhommiin? Periaatteessa saattaisin siitä tykätä, mut oma rumuuteni pistää miettimään, et haluaako mies oikeasti vai vain miellyttämisen halusta. Kai se jossain vaiheessa huomaa mun vaivautumisen?
 
ccc
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Miehet näkkee naisvartalon erilailla ko nainen. Muut näkkee sinun vartalon erilailla ko sie itte. Etkä tosiaan sano sille miehelle mittään varotuksia, höpö höpö, sillä lailla osotat että itsetunto on heikko ja voipii ukkoa lakata kiinnostamasta.
Mut entä jos mies alkaa vaikka suuhommiin? Periaatteessa saattaisin siitä tykätä, mut oma rumuuteni pistää miettimään, et haluaako mies oikeasti vai vain miellyttämisen halusta. Kai se jossain vaiheessa huomaa mun vaivautumisen?
Siitä en tiedä mutta toivottavasti miehesi huomaa.
 
Juu
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja NO?:
Alkuperäinen kirjoittaja moraalin ääni:
Jospa jättäisit väliin kokonaan jos kerran olet varattu?
Minkä ihmeen takia?? Varatut miehethän ne just parhaita ovat, jos vaan säätöä hakee..
Jos sillä nyt on merkitystä, mies on tällä hetkellä vapaa, minä varattu....
Minulla taas vähän toisenmoinen tilanne..me molemmat varattuja tahoillamme..
mutta tosiaan ei mitään tuollaisia ongelmia..Mies piiritti minua parisen vuotta ennenkuin lämpenin ja olin silloin 10kg ylipainoinenkin eikä se häntä häirinnyt..Tosin rakastumisen myötä ylipainokin hävisi ittekseen..Mutta seksi parempaa kun ei turhia ulkonäköjuttuja mieti..Usko minua..

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja NO?:
Alkuperäinen kirjoittaja moraalin ääni:
Jospa jättäisit väliin kokonaan jos kerran olet varattu?
Minkä ihmeen takia?? Varatut miehethän ne just parhaita ovat, jos vaan säätöä hakee..
Jos sillä nyt on merkitystä, mies on tällä hetkellä vapaa, minä varattu....
Minulla taas vähän toisenmoinen tilanne..me molemmat varattuja tahoillamme..
mutta tosiaan ei mitään tuollaisia ongelmia..Mies piiritti minua parisen vuotta ennenkuin lämpenin ja olin silloin 10kg ylipainoinenkin eikä se häntä häirinnyt..Tosin rakastumisen myötä ylipainokin hävisi ittekseen..Mutta seksi parempaa kun ei turhia ulkonäköjuttuja mieti..Usko minua..
Meillä vähän hätäsempi aikataulu:) Koetan psyykata itseni, pari lasia viiniä, mut ei liikaa!
 

Yhteistyössä