Mitenkäs tässä tilanteessa olisi pitännyt toimia? "Sukulaiset"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Veljen puolelta hanhin neiti joka on jo 20 v, asuu avopuolison kanssa. Pari viikkoa sitten neiti sai keskenmenon. Kävin veljen kanssa katsomassa nuoriparin uutta asuntoa. Samaan aikaan tuli avopuolison äiti, isä ja täti.
Oltiin kahvipöydän ääressä. Avopuolison täti aloitti keskustelun siitä keskenmenosta. Mitä ja miten olisi pitänyt veljen tytön tehdä ja mitä hän teki väärin jne. Neiti lähti pois pöydästä. Sanoin sille tädille, ettei se ollut neidin syytä toi keskenmeno et ihan turhaa syyttää häntä siitä. Mutta eikun se täti ei rauhoittunut. Sanoin sille puolisolle, miten sä voit antaa omien sukulaisten haukkua kumppania etkö osaa sanoa niille että nyt riittää.
Siitähän avopuoliso ei tykännyt ollenkaan. Nousi ylös ja käski minun häipäistä kämpästä, koska puhuin törkeästi. Veli tuli väliin. Sanoin et lähden, mutta sen turpan en halua enään koskaan nähdä.

Toivon vaan et veljen tyttö herää ja huomaa minkäläisen ihmisen kanssa hän asuu. Kyllä sen puolison pitäisi puolustaa jos/kun huomaa et kohdellaan väärin.

Kuulin veljeltä et se avopuoliso odottaa minulta anteeksipyynnön käytätymisestäni.
Mun mielestä ainoa ihminen jolta minun pitäisi pyytää anteeksi on veljen tyttö, kun riidelin hänen talossa.

:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:Sääli veljentyttöä ja hänen miestään. Molemmilla ihan yhtälailla sekopäät tädit:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Sinun asiasi ei ole vetää miestä mukaan. Toiselle sekopäätädille voit ilmaista oman kantasi ja pyytää häntä vaikka olemaan hiljaa. Veljentyttönä olisin toivonut miehen heittävän teidät molemmat ulos. Kumpaiseltakin puuttuu käytöstavat.

Miten tämä tarina kuulostaa kuin olisi kirjoitettu joskus 40-luvulla :confused:

Enivei, ihan aiheesta sanoit. Jos jonkun pitäisi pyytää anteeksi, niin sen keskenmenosta vänkyttäneen emännän siltä keskenmenon saaneelta.

Asiasta sanoit.
Sen miehen täytyy oppia puolustamaan omaa naista eikä istua ja kuunnella kun häntä haukkuu miehen suku.
Tai olisit voinut itsekin alkaa syyttämään miestä siitä keskenmenosta, niin mitähän silloin sen suku olisi tehnyt!?

Yhteistyössä