Mitenkäs suntaudut sun miehes ex-tyttöystäviin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ole kuvia, on olleet sen verran lyhyitä seurusteluja ettei ole ilmeisesti juhlia osunut kohdalle. Ja mies omansakinon ilmeisesti hävittänyt kun muutettiin yhteen, en ainakaan ole niihin törmännyt. Yhdessä ollaan kyllä oltu vuodesta 90

Ei meidän yhteisissä albumeissa ole exien kuvia, sehän outoa ois. Miehen ex-tyttöystävät ei juuri kiinnosta mua, sen sijaan sen ex-vaimo teki elämästämme aikamoisen helvetin, joten tämän henkilön nimeäkään emme kumpikaan sano ääneen.

Kuvia ei oo missään. Miehen ex on myös miehen työkaveri. Aikoinaan oltiin kaikki kolme samassa vuorossa töissä. Se oli vaikeeta. Mä olin tuon exän kans paljon tekemisissäkin heidän eronsa aikoihin. Sitten tuli muutamia juttuja ilmi ja se ystävyys hiipui.

Haluaisin tietää enemmänkin, mutta mies ei juurikaan kerro. En ole nähnyt kuvia, mutta jos sellaisia olisi, saisivat ne todellakin olla albumissa. Mutta ei siinä perhealbumissa.

Suhtaudun miehen ex-kihlattuun niinku muihinkin ihmisiin. Hän naimisissa ja lapsi. Jotain kuvia entisistä on jossain, mutta ei haittaa mua. Niistä ajoista on vuosia vuosia..

Miehen omassa albumissa on hänen entisen vaimonsa kuvia, ja ne saavat mielestäni aivan rauhassa olla siellä. Miehelläni on ollut elämää ennen minun tapaamistani ja minulla elämäni ennenkuin hänet tapasin.
Toki menneetkin ihmissuhteet ovat muokanneet meitä siksi, keitä olemme nyt- mutta muuten en usko näiden entisten vaikuttavan elämämme kovinkaan paljoa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko se jotain entisen kaipuuta, jos kuvia säilyttää?

Mä lähinnä näen kuvat muistoiksi tilanteista, jotka haluaa muistaa. Mulla on kuvia parista exästä, ne tuo mun mieleen muistoja mutta eivät kaipausta. Tai no ehkä nuoruudenkaipuuta ;), mutta ei mitään muutoksen toivetta nykytilanteeseen.

Miehen vakavin exä taas on vähän hankala tapaus, se on myös miehen veljen exä :D! Ja veljen kanssa on lapsikin. Eivät ole enää yhdessä mutta väkisinkin niitä kuvia on lähes joka sukulaisen albumeissa. Ja mun mielestä olisi epäreilua lasta kohtaan, jos esimerkiksi mummolan albumeista pitäisi poistaa äitinsä kuvat isän uuden puolison mieliksi.

Ei ihmiset ja teota mihinkään katoa kuvien katoamisen myötä. Ja vaikka multa häviäisi kaikki valokuvat niin toivon, etteivät muistoni katoa mihinkään.

on omassa albumissaan pari kuvaa kolmesta ex-tyttöystävästään. Kaksi heistä olen jopa tavannut miehen urheiluharrastuksen merkeissä. Eivät he minussa mitään ihmeempiä tunteita herätä, mukavia naisia olivat. Miehellä on ollut elämää ennen minua, niin kuin itsellänikin ennen häntä. Ja omassa vanhassa albumissani on myös kuvia vanhoista poikaystävistäni. Ei mieskään niistä ole pultannut. Mä en ylipäätään ymmärrä, miksi se ennen nykyistä kumppania eletty elämä muka pitäisi hävittää....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko se jotain entisen kaipuuta, jos kuvia säilyttää?

ei välttämättä, en ainakaan itse näe asiaa niin. Eriasia on tietysti, jos niitä kuvia katselee jatkuvasti.
Minusta se, että joku muu on joskus ollut mulle rakas ja tärkeä, ja jolla on yhä tietyllä tavalla paikkansa sydämessäni ei tee mieheni paikkaa sydämessäni lainkaan ahtaammaksi.'
Tällä ajan takaa sitä, että ei menneisyyden eikä menneiden ihmissuhteiden tarvitse olla uhka nykyiselle suhteelle.

Eipä taida löytyä kuvia. Tiedän aika hyvin tuon nykyisen mieheni ex:n ja ei oo mikään kiva tapaus... Sille ei mennyt millään jakeluun että mieheni ei oo siitä kiinnostunut.
No, nyt sillä naikkoisella on joku uus mies, tän kylän juoppo, joten mieheni saa olla rauhassa öisiltä puhelin soitoilta.

Yhteistyössä