Mitenkäs se on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eikö ole tullut joku laki tms. että kun yrittää soittaa johonkin asiakaspalveluun, niin jonotusaika ei saisi olla kovin pitkä.. En nyt muista sitä aikaa, mutta muistelen, että oli ihan muutama minuutti, mitä saisi joutua jonottelemaan.. Minulla on ollut sekaannusta saunalahden liittymän kanssa, ja olen yrittänyt nyt n. kahden kuukauden ajan melkein päittäin useita kertoja soittaa sinne, jonottanut useita kymmeniä minuutteja, ja lopuksi puhelu on vaan katkaistu.. Minulle tulee sieltä jatkuvasti kirjeitä, laskuja ja tekstiviestejä, vaikka en ole edes heidän asiakas.. Olin ottamassa heiltä liitymää, mutta peruin sen heti seuraavana päivänä ja asian piti olla ok, eipä näköjään ole.. Voiko tälle asialle tehdä jotain, suututtaa...!

Mies jonotti Saunalahteen reilu puoli tuntia, ja pääsi läpi. Sai asiansa hoidettua.
Mulla on nyt itsellänikin saunalahden liittymä, mutta alkoi kyllä mietityttämään nämä jonotusajat.

En ole kuullut mistään laista, joka määrittelisi jonotuksen maksimipituuden. Saunalahden omilla sivuilla oli tietoa (ei tainnut olla ihan puolueetonta?) heidän asiakaspalvelunsa jonotusajoista. Siellä pisin jonotus oli 8 minuuttia :laugh: En oikein uskonut.

menet saunalahden asiakaspalvelun sivuille (netin kautta siis) ja pyydät heitä ottamaan yhteyttä. ei tarvitse jonotella. tai sitten soitat yöllä sinne (silloin ei ole ainakaan ruuhkaa)

Kokeile laittaa sinne oikein kirjepostia, jossa kerrot asiasi ja mainitset että soittoyrityksesi ovat tyssänneet aina puhelun katkaisemiseen. Ja laita perään soittopyyntö.

Onpas outo juttu. Ei siitä mitään lakeja ole, vain kuluttajaviranomaiset ovat neuvotelleet suosituksia. Jo tehdyn sopimuksen purkaminen ei ole aivan yksinkertaista. Laita sinne sähköpostia. Yleisesti kaikilla operattoreilla on sama ongelma. Ihmiset vaihtavat tarjousten perässä liittymiä kuin sukkia. Ei sellaista järjestelmää kukaan pysty luomaan, jossa joka päivä liittymää vaihtava, tilaava ja peruva saisi hyvää asiakaspalvelua. Nyt pitäisi saada koko netti- ja puhelinsöhellys loppumaan molemmin puolin.

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Mies jonotti Saunalahteen reilu puoli tuntia, ja pääsi läpi. Sai asiansa hoidettua.
Mulla on nyt itsellänikin saunalahden liittymä, mutta alkoi kyllä mietityttämään nämä jonotusajat.

En ole kuullut mistään laista, joka määrittelisi jonotuksen maksimipituuden. Saunalahden omilla sivuilla oli tietoa (ei tainnut olla ihan puolueetonta?) heidän asiakaspalvelunsa jonotusajoista. Siellä pisin jonotus oli 8 minuuttia :laugh: En oikein uskonut.

Mäkin olisin valmis jonottaa kauankin, ja tosiaan olen jonottanutkin, mutta sitten puhelu yhtäkkiä katkaistaan.. Tämä mua suututtaa eniten, kuhan joskus pääsen niiden kanssa puhelinyhteyteen, niin en kyllä taida säästellä sanoja..:) Mutta pitää vissiin laittaa niille sähköpostia..

en tajua tota saunalahtea.sinne ei pääse millään,ellei ole valmis jonottaan vähintään 45min!miehellä on se,mut aikoo vaihtaa toiseen.mä vaihdoin ajat sit.DNA on kyl ollu huippuliittymä.kaikinpuolin,asiakaspalveluun pääsee heti.pahimmillaan oon jonottanut 3-5min.

Yhteistyössä