mitenkäs raskaus ja painonhallinta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voiitku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voiitku

Vieras
sopii yhteen? mun BMI nytte 23 ja jotain ja oon raskaana noin 5. viikolla ja oon ollu koko kuluneen vuoden enemmän ja vähemmän kovalla dietillä ja nytte kun tuli plussattua en haluaisi heittää "läskiksi"... painonpudotus ed. synnytyksen jälkeen oli tosi vaikeeta puoleen vuoteen en halunnut ulkoilla ettei kukaan nähnyt kuinka lihava olin (BMI 30) ja nyt kun oon päässyt normaalimpiin mittoihin en haluaisi käydä samaa läpi enää uudestaan.. niin että neuvoja vastaan otetaan :ashamed:

sie olet oikein kivassa painossa siis. :D miulla oli mistä ottaa aikoinaan ja sain terkkarilta käteen 1800 kcal ruokavalion, jota pitäisi kuulemma kaikkien (naisten) noudattaa. ei ole mikkään ihmedietti vaan semmoinen millä ei Erkkikään liho, vaan ei myöskään koe nälkää raukka. tän autuaaksi tekevän listan löydät sokeriklubin (ketju täällä) ekalta sivulta.

ja koska sie olet vallan ihannepainossa, niin voit varmaan hyvällä omallatunnolla laittaa tohon extraa viel 300 kcal/päivä, ettet ala vallan enää kutistumaan vaan säilytän just ton priiman painosi. :flower:

Yhteistyössä