Mitenkäs kun..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äippä

Aktiivinen jäsen
28.04.2004
2 972
0
36
jos sattuu raskaus menemään yli niin onkohan mahdollista toivoa jo käynnistystä vaikkapa lasketullepäivälle? Vai onko tämä yleinen käytäntö että käynnistetään vasta kahden viikon kuluttua jos ei mitään kuulu. Mietin tässä vaan kun alkaa olemaan jo tukalat oltavat niin ajatus siitä että vielä yli 3 vkoa...

äippä 38+4

Luulen,että riippuu paljon sairaalasta ja tilanteesta.
Kemissä minulla on käynnistetty 38+ viikolla. Oli heikkoja omia suppareita mutta oli muuten jo itsellä niin tukala olo ja hankala liikkua ym
Eli eivät ainakaan jokapaikassa palauta kotiin, jos menee "tyrkylle"
jos on jonkinkaanlaisia suppareita..

koska raskausviikkoja ei ikinä voida laskea varmaksi niin siksi odotetaan sinne rv.42 ennen käynnistystä jotta lapsi varmasti valmis syntymään.sitäpaitsi käynnistetty synnytys on oksitosiinin takia kivuliaampi niin itse ainakin tyytyisin MIELELLÄNI luonnolliseen synnytyksen käynnistymiseen..

Käynnistää ei voi ellei edes jonkinlaisia synnytykseen viittaavia muutoksia ole alkanut tapahtumaan. Kun käynnistys tehdään, se tarkoittaa että jos ei ala mitään tapahtumaan, synnytys viedään sitten päätökseen vaikka keisarinleukkauksella, käynnistystä kun ei voi keskeyttää.

Yhteistyössä