Mitenkähän ukko reagois jos ilmottas että hankin vaki panon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ewi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ewi

Aktiivinen jäsen
27.07.2009
2 737
0
36
Tämmöstä niiku toi otsikko kertoo oon miettinyt kun on tätä kutinata ja suhinata sen verta. Tuolla omalla ukolla alkaa vanhuutta taas usein jo lerpahtamaan vaikka ennen on ollut kyltymätön mies. Sen verran jäävi ja viilipytty se kyl on et vois kai ymmärtääkkin tätä mun tilanetta. Vai mitä mieltä miehet ootte. Siis voisko mies ymmärtää tätä? Tai ehkä mää eniten pelkään sitä et se tosta alotuksesta vetäs jo herneet nenään ja mykistys loppu elämäksi vaikka kyl se on jo tottunut et mä en kiertele vaan sanon niin kun asiat justiinsa on.

Voisitko sä ymmärtää sitä jos miehes kysyis samaa sulta? mietippä et mitä jos sillä lerpahtaakin sentakia ettei halua sua? sä et kykene pitää miestäs tarpeeks kiihottuneena?

no kyl mä sen heiluria oon oppinut jo tappiin heilauttaa. ei siittä oo kyse. kyl se multa nyt sen verran oon saanut et ihmettelisin jos se vielä toista kimatsua jaksais pyörittää. Taas jos pyörittäs niin saisin mäkin hankkia jonkun kivan vakkarin. Tasapeli nolla kautta nolla. Emmä tällein pysty tätä ajattelee. Kai mä sit vaan kysyn.

Alkuperäinen kirjoittaja jummijammi:
onko sitä pakko ukolle sanoa?salarakkaan kun hommaat itsellesi niin saat elämään jännitystä :D tosin itse en uskaltais...

Entä jos se 'sala'rakasehdokas vaatii kirjalliset luvat kaikilta osapuolilta ennen kuin suostuu hommaan? :whistle: Jotenkin senkin on varmistettava (jos yhtään järjissään on), ettei yht'äkkiä joku aamu vieras ukko odota oven takana paistinpannu kädessä valmiina kalauttamaan...

Kaikkein pelokkaimmat miehet, (joita joskus kymmenisen vuotta sitten tapasin), lähtivät karkuun jo siinä vaiheessa, kun saivat tietää, että olin joskus hamassa menneisyydessä seurustellut jonkun toisen kanssa! Sitä oli jo hieman vaikea ymmärtää..

Yhteistyössä