Mitenkähän tässä kuuluisi toimia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen työkkärin järjestämällä työharjoittelujaksolla päiväkodissa. Minun täytyy käyttää lasta lääkärissä, enkä tiedä etukäteen aikaa, vaan riippuu nyt ihan aamusta koska satutaan aika saamaan.
Työmatkaan menee melkein tunti, ja teen 6h päiviä, eli tuo päivä tulisi olemaan tosi vajaa. Nyt mietin kun kyse on työharjottelusta, josta saan sen 9e kulukorvauksen, että pitääkö minun tehdä nuo puuttuvat tunnit takaisin, vai jätänkö vaan tuon yhden päivän väliin ja menetän siitä sen 9e?
Kun jos menen töihin muutamksi tunniksi, saanko siitä sitä rahaa jos en toisena päivänä korvaa sitä pitemmällä päivällä? Lapsillani on 8h päivässä hoitosopimus, joten vähän hankalaksi menee korvailla.

Mitenkähän kuuluu toimia?

Jos sä haluat että sulle jää siitä harjottelusta muutakin käteen kun vaan 9€ päivä niin menet toki töihin ennen ja jälkeen sen lapsen lääkärireissun. Jos haluat joskus jonkun kunnon palkktyön, hyvät suositukset seuraavaa työpaikkaa varten niin minä en mä ainakaan lähtis ruikuttaan jostain työmatkoista ja liian lyhyestä työpäivästä.

Uusimmat

Yhteistyössä