sitä hiilaritonta painonpudotusta? Olen pari viikkoa laskenut pisteitä ja eipä tuo ole mitään vaikuttanut. Tiedän, et voi käynnistyä hitaasti, mut semmoinen ongelma pukkaa päälle, et pitäisi alkusyksystä olla hääkunnossa, tai siis itseasiassa haakolttu pitää varata jo kesällä ja silloin kait pitäisi olla laihempi. Ja ei ole oikein aikaa ootella, et toimiiko tämä systeemi vaiko eikö. Per.kele kun ottaa aivoon. Tosi mukavaa, että vähennät kalorimäärää puolella ja mitään ei tapahdu! Tosi motivoivaa. Olen kyllä niin kypsä että voi saa..... :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :'( :'( :'( :'( :'(