Mitenkähän jos yrittäisin sittenkin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maamikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maamikki

Jäsen
17.07.2004
529
0
16
sitä hiilaritonta painonpudotusta? Olen pari viikkoa laskenut pisteitä ja eipä tuo ole mitään vaikuttanut. Tiedän, et voi käynnistyä hitaasti, mut semmoinen ongelma pukkaa päälle, et pitäisi alkusyksystä olla hääkunnossa, tai siis itseasiassa haakolttu pitää varata jo kesällä ja silloin kait pitäisi olla laihempi. Ja ei ole oikein aikaa ootella, et toimiiko tämä systeemi vaiko eikö. Per.kele kun ottaa aivoon. Tosi mukavaa, että vähennät kalorimäärää puolella ja mitään ei tapahdu! Tosi motivoivaa. Olen kyllä niin kypsä että voi saa..... :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :'( :'( :'( :'( :'(

Minusta vähähiilarinen ruokavalio vaikuttaa hyvältä...
Saa vatsan täyteen eikä tarvii kärvistellä. Suosittelen kokeilemaan!
Ite en laihduta, mutta valkosia jauhoja ja sokeria vältän ihan terveyden vuoksi. Kannattaa vaiks lainata kirjastosta kirjoja tai ettiä netistä tietoa ettei mene pieleen... ;)
Onnea yritykseen! :)

Käytkö painonvartijoitten ryhmässä? Onkohan pisteesi laskettu ihan oikein? Kuulostaa vaan niin kummalliselle, ettei pisteitä noudattaen paino lähtisi putoamaan. Yleensä vielä alussa lähtee nopeammin ja sitten vasta hidastuu! Käytätkö varmasti kaikki pisteet joka päivä? Liian vähänkään ei saisi syödä. Tsemppiä sinulle, miten vain jatkatkin ja ihanaa häiden suunnitteluaikaa =)

p.s. minulla vielä viikkoa ennen tehtiin lopullinen hääpuku-sovitus ja sitten vielä vähän kursittiin saumasta kokoon, joten ihan hyvin voit varata puvun jo kesäkuussa! Laihdutin kymmenisen kiloa ennen häitä. Onko sulla paljon pudotettavaa?

älä luovuta.mulla ekalla viikolla nousi paino mutta sitten toisella viikolla tippu 1,7kg.olen pv:ssä.nyt koko saldo on -4kg.tänää tuli kuukausi kun aloitin :) vaikka välillä on hekuteltu mutta ei oo viel vaikuttan painoon.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.02.2005 klo 14:24 mirkku27 kirjoitti:
älä luovuta.mulla ekalla viikolla nousi paino mutta sitten toisella viikolla tippu 1,7kg.olen pv:ssä.nyt koko saldo on -4kg.tänää tuli kuukausi kun aloitin :) vaikka välillä on herkuteltu mutta ei oo viel vaikuttan painoon.

Mua on kans kiinnostanu tuo ala- tai hyväkarppaus mut kaikki joo kehottaa lukee kirjoja ja mun luku-innolla... :/

Käyppä katsomassa vaikka noita Karpit.net sivuja.. En tosin saanu sieltä mitään muuta irti kun sen että kaippa se toimii kun porukalla painoa tippuu.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.02.2005 klo 19:08 SuSu79 kirjoitti:
Mua on kans kiinnostanu tuo ala- tai hyväkarppaus mut kaikki joo kehottaa lukee kirjoja ja mun luku-innolla... :/

Käyppä katsomassa vaikka noita Karpit.net sivuja.. En tosin saanu sieltä mitään muuta irti kun sen että kaippa se toimii kun porukalla painoa tippuu.
Mä harvoin luen tietokirjoja kannesta kanteen, mutta tietoa niistä löytyy jo selaamalla ;) :D

Kiitti kaikille vastanneille! Eräs hyvän päivän tuttu oli laihduttanu nopeasti varmaan 10-15 kiloa hilihydraatittomalla dieetillä. En vaan ilkee kysyä siitä häneltä, kun ei olla niin "kavereita" :\|

Yhteistyössä