Mitenkäs teillä?

• Viestiketjun aloittaja Ruttu
  • Ensimmäinen viesti
Ruttu
Nämä kapakka juoksut ?Onko miehen kapakassa käynti lisääntynyt lapsen syntymän jälkeen?

Mieheni näet lähti äsken (taas kerran) kapakkaan.Meillä on 7 kk poika.Musta tuntuu et reissut on lisääntyny.Vai onko se sitä vanhempain vapaata?Tosin ilman toista.Laatu aikaa!!

Tuntuu vaan pahalta!!Mieluummin laittas nekin rahat siihen yhteiseen hetkeen.Tiedän, että mummo ja tuffa hoitavat poikaamme.Ja me voisimme viettää aikaa yhdessä.Tai mennä kaikki 3 johonkin.

Joskus miettii et olisko yksin parempi.Takana on 10 yhteistä vuotta ja kauan kaivattu lapsi.Mut elämä on....

meillä näin
Meillä ei ole lisääntynyt kapakkajuoksut... Mies on käynyt yhden kerran (varpajaisissa) baarissa ja yhdessä olemme käyneet baarissa kerran...
Eli mies on käynyt kokonaiset 2kertaa viihteellä lapsemme aikana, joka on jo 1v5kk.. ja itse olen käynyt siis kerran... :whistle:

Mutta meillä ei ole tarvetta juosta kapakoissa, vietämme mielummin aikaa yhdessä koko perhe tai sitten vain kaksistaan. Baareissa ollaan ehditty ihan tarpeeksi juosta vaikka "vasta" 25v. molemmat olemmekin. Jo ennen lapsen tuloa ei meitä enää pahemmin baareissa näkynyt...

Meillä näin :wave:

no meillä tuntuu toisinaan olevan sama juttu, että tuntuu ettei perhe-elämä sittenkään kiinnosta, vaan juhliminen enemmän. meilläkin on pieni poika (6 kk:ta), mikä taas aika paljon rajoittaa mun menemistä juhlimaan (enkä kyllä välttämättä haluaiskaan), mutta meidän isukki taas on sellanen että joku soittaa, ja taas on meno vaihde päällä.. siinä tulee vaan yksinkertaisesti niin hylätty ja yksinäinen olo, vaikka mä tiedän et me ollaan sille rakkaita..
ois vaan kiva tietää et mikä on liikaa?? :wave:

meillä miehellä meno vaan yltynyt.
hän on nyt kolmatta viikkoa viihteellä eli joka päivä juonu viinaa ja kaljaa. minä tässä sit kolmen lapsen kanssa yritän tätä perhettä pyörittää, rankkaa välillä on. mut iteppä olen miehen valinnut. eiköhän tuo tuosta jo pikku hiljaa rauhotu..

Vähentynyt. Ei olla kumpikaan viime vuosina hirveen usein käyty ja sitten kun ollaan, useimmiten yhdessä joten nyt jo raskausaikana miehen käynnit on vähentynyt, sillon tällön saunailtaa ja sen semmosta. Ja ryyppäys ei kuulu kuvioihin, on oppinut olemaan sivistyneesti :) Veikkaanpa, että lapsen myötä pysyy sama linja kuin nytkin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.07.2006 klo 13:01 Emilyn kirjoitti:
Vähentynyt. Ei olla kumpikaan viime vuosina hirveen usein käyty ja sitten kun ollaan, useimmiten yhdessä joten nyt jo raskausaikana miehen käynnit on vähentynyt, sillon tällön saunailtaa ja sen semmosta. Ja ryyppäys ei kuulu kuvioihin, on oppinut olemaan sivistyneesti :) Veikkaanpa, että lapsen myötä pysyy sama linja kuin nytkin.
Kysymys, mistä tuollaisia miehiä löytää? :kieh: Mun miehellä myös menojalka vipattaa ja kotona oleminen tylsistyttää.. Selvis myös että oli pettänyt :'(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.07.2006 klo 13:16 Nenna kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.07.2006 klo 13:01 Emilyn kirjoitti:
Kysymys, mistä tuollaisia miehiä löytää? :kieh: Mun miehellä myös menojalka vipattaa ja kotona oleminen tylsistyttää.. Selvis myös että oli pettänyt :'(
No tän miehen löysin baarista - haha.. kehityskelpoisena ja pienellä koulutuksella siitä tuli oiva puoliso :LOL:

Mutta totta puhuen, vitsinä tuo koulutuspuoli, en harrasta toisen määräilyä.. mutta meillä molemmilla jo seukkailun alkaessa jäi toi menojalka enimmäkseen menneeseen elämään sinkkuelämän mukana. Kyllä se välillä vipattaa ja oikeastaan minua enemmän biletyttää, onkin ollut jänskää tänä vuonna kun hippailen vaan kotosalla B) Mutta eipä noitten bileiltojen karsiutuminen ole lopulta niin merkittävää, kun ei niitä viime vuonnakaan ollut edes joka kuukausi.

Tuo pettäminen on kyllä niin surkiaa touhua..! Itse en ikinä voisi kuvitellakaan pettäväni, joten ei olis intressejä "antaa anteeksi" toisellekaan. Tosin ollaan sovittu että kerrotaan avoimesti jos se ruoho rupee muualla vihertään, täytyy toivoa että mies tosipaikan tullenkin sitten sen muistas. <br><br>

Äitee-78
Meillä ei kapakat kiinnosta kumpaakaan, tuskin ukko menis vaikka pyydettäis, monesti olen sanonut että saa mennä jos haluu, ihan siis muuallekin kuin kapakkaan, vaikka vaan tapaamaan kavereita, mut ei kuulemma halua, mieluummin on minun seurassa ja tekee perheen kanssa jotain... Ollaan kumpikin samanlaisia, kuppilaan meitä ei siis saa, ei siellä ole mitään mikä kiinnostaisi, jos viinaa haluaa, niin sitä voi naukkailla kotonakin tai mökillä tai kylässä... Mies on paljon töissä, paraillaankin, vapaa-aika sen vuoksi kallisarvoista ja kaikki melkein yhdessä vietetään, ilman ahdistusta !
Eihän meilläkään aina ruusuilla tanssimista ole ja on meilläkin omat ongelmamme, mutta ei mitään niin kovin suurta etteikö niistä yli pääsisi :heart: :heart: :heart:

Siis ei meidän ukolla juoksut lisäntyyneet, kun ei niitä ole ollutkaan :LOL:

monta kertaa se pitää sanoa, että miehet eivät yleensä viihdy kotona. jotain pitäisi tehdä ja kotona ahdistaa, lapsi huutaa ja vaimo valittaa. jos mies ei saa kotona löhötä sohvalla niin samahan se on sitten lähteä mielenkiintoisempien harrasteiden joukkoon.

mies tarvitsee pakopaikan. monilla se on työ ja useilla onneksi on sellainen työ, jossa voi luuhata päivät pitkät (kuten vaimot/tilastot pienten lasten isistä voivat todistaa). nykyisin monilla ei ole edes sitä autotallia, jonne piiloutua. sisällä kotona kaikki asiat pyörivät naisen ympärillä, jopa kodin sisustus on naisen suunnittelema (toki miehen maksama).

onko tämä miehen vika? periaatteessa ei, sillä tunteitaan ei voi kieltää. näiden miesten vain ei pitäisi hankkia lasta.

ps. tehkää kanssasisarille palvelus ja menkää tuonne kuumeiluosastolle avautumaan parisuhteen realiteeteista!

ihanan miehen vaimo
Mulla on uskovainen mies, joten sitä ei kapakat kiinnosta. Alkoholia käyttää jonkin verran, mutta tyyliin lasi tai pari punkkua silloin tällöin tai saunaolut. Kotitöitä tekee kiitettävästi - jopa enemmän kuin mä! Kesti jopa pitkään jatkuneen haluttomuuteni. Hoitovapaallekin aikoo myös jäädä ja mä lähden töihin. Sanoo, että on kun on kerran sanonut tahdon kirkossa koko kansan edessä, niin haluaa myös käyttäytyä sen mukaisesti. Sen kyllä sanon, että säälittää tosi paljon ne, joiden ukot vaan juoksee pitkin kyliä ja kapakoita eikä ole sitoutuneet elämään sitä niin toisinaan tylsää ja väsyttävääkin lapsiperheen arkea...Että miksi ne on ylipäätään edes halunneet perheen perustaa???

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.07.2006 klo 19:55 vieras kirjoitti:
monta kertaa se pitää sanoa, että miehet eivät yleensä viihdy kotona. jotain pitäisi tehdä ja kotona ahdistaa, lapsi huutaa ja vaimo valittaa. jos mies ei saa kotona löhötä sohvalla niin samahan se on sitten lähteä mielenkiintoisempien harrasteiden joukkoon.

mies tarvitsee pakopaikan. monilla se on työ ja useilla onneksi on sellainen työ, jossa voi luuhata päivät pitkät (kuten vaimot/tilastot pienten lasten isistä voivat todistaa). nykyisin monilla ei ole edes sitä autotallia, jonne piiloutua. sisällä kotona kaikki asiat pyörivät naisen ympärillä, jopa kodin sisustus on naisen suunnittelema (toki miehen maksama).

onko tämä miehen vika? periaatteessa ei, sillä tunteitaan ei voi kieltää. näiden miesten vain ei pitäisi hankkia lasta.

ps. tehkää kanssasisarille palvelus ja menkää tuonne kuumeiluosastolle avautumaan parisuhteen realiteeteista!
Naulan kantaan! Mun miehen pakopaikka on koti ja olen siitä todella tyytyväinen. Meidän koti on remontoitu ja sisustettu yhdessä, joten mies tuntee tämän myös kodikseen.

Naiset on ihan kauheita, kun ne ei ota miehensä mielipiteitä huomioon kodin(kaan) asioissa vaan sisustavat vain itselleen ja ystävättärilleen. Sitten ihmetellään, että miksei meidän ukko viihdy kotona. Tsiisus!

wiffe
Baarissa ehkä kerran kuussa, varmaan useemminki mutku tietää et siitä tulee tappelu, asiat ku sovittiin ennen perheen perustamista. Kaikki sopimukset vaa ei pidä, eli mua v.tuttaa toi jatkuva tissutelu kotona, enempi sitä harrastaaki, ei niin kinua baariin mut aina viikonloppusin ja vapailla pitäs vähintään pieni pöhnä saada aikaan, yleensä "mukava" känni. Ja ite puhuu aina vaan muutamasta saunakaljasta, tai et pari tos otin ku pinosin puita tms. mut se pari yleensä alkaa maistuun ja todellisuus on jotai vähintään 12päki.

Yhteistyössä