Mitenkäs ne suviseurat meni?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Lestadiolainen
Kiitos kysymästä. Kuuma oli, meillä pieni vauva (4kk) ja sillä meinas olla hiukka ankeaa mut oltiin sit aikas paljon ihan vaan asuntoautolla. Lapset tykkäs!
 
mie
hyvinhän nuo meni. oltiin loppusiivoomassa ja ei löyvetty yhtään kaljapulloo eikä kortsua vaikka kiereltiin koko alue ( :) sori, oli pakko laittaa tuo kommentti, ku täällä palstalla on aina niin monta suviseuroissa käynyttä jotka ovat nähneet pilvin pimein siellä kaljan kittaamista ja kortsuja siellä täällä )
 
Lestadiolainen
Alkuperäinen kirjoittaja hilla:
Etkö katsonut telkkarista? Suora lähetys lauantaina kun rokki raikas ja baarissa mesottiin. Hirvee krapula oli ja kaverit jäi kiinni ratsiassa puhallutuksessa.

Tähän vois varmaan lisätä sen legendaarisen että kaikilta huoltoasemilta 100km säteellä oli kortsut myyty loppuun
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja Lestadiolainen:
Alkuperäinen kirjoittaja hilla:
Etkö katsonut telkkarista? Suora lähetys lauantaina kun rokki raikas ja baarissa mesottiin. Hirvee krapula oli ja kaverit jäi kiinni ratsiassa puhallutuksessa.

Tähän vois varmaan lisätä sen legendaarisen että kaikilta huoltoasemilta 100km säteellä oli kortsut myyty loppuun
Ja kaikki Kodinkone Mikkosesta vuokratut pyykinpesukoneet jossa on edessä ikkuna oli särjetty ja potkittu paskaksi.

 
vieras
Ite en uskossa, musta on vaan hauska seurata tällä palstalla tätä lestaadiolaiset vastaan muut sotaa. Hirveästi tutuu olevan ei uskovaisilla käsityksiä suviseuroista. Itse olen siellä ollut monena vuonna vaikka lesta en olekaan, enkä tajua sitä kalja ja kondomi keskustelua. Porukan pitäs siellä varmaan käydä enne kun kuulopuheilla kommentoivat niin kärkkäästi.
 
hah
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
No mä en kyllä menis ensimmäisiinkää kesäJUHLIIN, jossa ei edes yhtä kaljaa ole tarjolla tai myytävänä.
Eikö itsetunto kestä kesästä nauttimista ilman alkoholia?
Itsetunnon kanssa sillä nyt vähiten on mitään tekemistä. Otan mieluusti yhden tai pari kaljaa, kun kesällä tapaan ystäviä, ihan rentoutumismielessä ja toisinaan jopa janoon.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
No mä en kyllä menis ensimmäisiinkää kesäJUHLIIN, jossa ei edes yhtä kaljaa ole tarjolla tai myytävänä.
Eikö itsetunto kestä kesästä nauttimista ilman alkoholia?
Itsetunnon kanssa sillä nyt vähiten on mitään tekemistä. Otan mieluusti yhden tai pari kaljaa, kun kesällä tapaan ystäviä, ihan rentoutumismielessä ja toisinaan jopa janoon.
Voihan sitä juoda muutakin, niin seurassa kunjanoonkin.
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
No mä en kyllä menis ensimmäisiinkää kesäJUHLIIN, jossa ei edes yhtä kaljaa ole tarjolla tai myytävänä.
No ohhoh, ei ole sullakaan helppoa.
Mitkäs juhlat ne on jossa ei alkoholia tarjoilla. Kyllä väki ainakin haihtuu aika pian jos ei edes mietoja tarjolla. Lasten mehukestit on sitten erikseen.

 
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
No mä en kyllä menis ensimmäisiinkää kesäJUHLIIN, jossa ei edes yhtä kaljaa ole tarjolla tai myytävänä.
No ohhoh, ei ole sullakaan helppoa.
joo, samaa mäkin ajattelin.

onko tänäkin päivänä tosiaan oikeasti vielä noinkiun rajoittuneita ihmisiä olemassa?!
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
No mä en kyllä menis ensimmäisiinkää kesäJUHLIIN, jossa ei edes yhtä kaljaa ole tarjolla tai myytävänä.
No ohhoh, ei ole sullakaan helppoa.
joo, samaa mäkin ajattelin.

onko tänäkin päivänä tosiaan oikeasti vielä noinkiun rajoittuneita ihmisiä olemassa?!
Näköjään :/ Mutta epäilen kyllä että onneksi aika vähemmistö on noin rajoittunutta tai sitten kyse alkoholiongelmaisesta.
 
kiitos kysymästä... hyvin meni oltiin torstaista sunnuntaihin siellä ja kuumaa oli.. ;) en minäkään ole kuullut mitään että lapsi olisi auton alle jäänyt... tosin ei kyllä ole mikään ihme kun siellä tyyliin 2vuotiaatkin juoksenteli ilman vanhempien seuraa ihan yksikseen... meillä 1,5v ja kohta 4v eikä olisi mieleenkään tullut päästää niitä keskenään mihinkään.. :whistle:
Ja en minäkään ole lesta..
 

Yhteistyössä