Mitenkä teidän lauantai sujuu? :)

Mä juur tässä samalla teen karppiystävällistä pestokanakastiketta ja muulle poppoolle riisit kylkeen ;)

Onneks sain jo siivoiltua ni saa illan pyhittää rauhallisuudelle.
Tai no niin rauhalliseen kuin voi, veli tuli yökylään ni täällä on aikasmoinen meno päällä :D

Mies on töissä ja itse käytän nuorimmaisen päikkäriajan netissä surffailuun, kun vanhin lapsista leipoo karjalanpiirakoita. Odottelen illan lottoarvontaa, jos vaikka miljoonat tänään kolahtaisi meikäläisen taskuun helpottamaan elämää....

"Har mi"
Päätettiin pojan kanssa viettää lauantaipäivä istumalla autossa ja lähdettiin 500 kilsan päähän shoppailemaan. Ei sattunut haluamallemme kamppeelle lähempätä myyjää :(

=)
Mies töissä, varmaan sen 12 tuntia tänäänkin.
Vieraita tuossa piipahti meitä piristämässä ja seuraavaksi taitais olla vuorossa ruoanlaitto - mitähän tuota keksis.
Sitten saunaan ja lapset katsoo biisikärpästä ja sitten untenmaille =)

Kermakakku
No, menin aamulla vahingossa Hesaan (70km) ja ostin vahingossa muutaman vaatteen, jotka maksoi 600. Oon hiukka vielä pöllämystynyt tästä suunnittelemattomasta tempauksesta, mutta ehkä tästä kohta toivutaan.
Nyt tars saada aikaiseksi ruokaa perheelle.

tyttö on kuumeessa ja se nukkuu mun sylissä :heart: illalla leivon pizzaa ja mies lupasi kattoa mun kanssa jonkun leffan- nyt pysyn tiukkana, että se toteuttaa myös lupauksensa(on tehny "oharit" 3 kertaa putkeen). Äijä trimmaa tota meidän elukkaa ja kohta pääsen komian koiran kanssa lenkille :D Ja niin, shoppailen kenkiä netissä, ehkä vois jotain vaatteitakin kattoa...

"hipsu"
noh on aika väsy ja laiska olo ollut koko päivän,silti pitänyt jaksaa siivoilla ja pikkuneidin kaa leikkiä ja puuhastella:)tytön kaa leikkisin vaikka koko päivän mutta siivous ei ainakaan tänään ois hotsittanu:Dillaksi tekisi mieli käväistä kaupasta joatin herkkua mutta saas nähä jaksaako...:D

Laiskasti!:D Aamupäivästä sentään vähän siivoiltiin, poika oman huoneensa ja minä alakertaa. Kotosalla mennyt päivä.. Otin nuhaisen tyttösen kanssa vielä kahden tunnin päikkäritkin, teki kyllä niiiiin hyvää!:)
Kohta ajattelin kuluttaa kaloreita wii fitillä jotta illalla voi taas vähän herkutella...:p

nti tuhmeliini
kävin sohossa ostoksilla ja mies on juuri suihkussa sheivailemassa,mä kävin jo aamulla "siistiytymässä";)kohta ruvetaan leikkimään parisuhdeleikkejä,ekaksi makkaranpiilotusta;)

"öööö"
Mies on kaverillaan "peli-illassa", esikoinen mummolassa yökylässä. Meillä on ton nuoremman kanssa ihan mukavaa vaikka se onkin vähän kipeä... Loikoillaan sohvalla ja kattellaan piirrettyja :D

Yhteistyössä