Mitenhän mie tämän asian ratkaisisin...

Tyyris Tyllerö

Aktiivinen jäsen
05.12.2005
5 944
1
36
Huomenna olis piiitkästä aikaa mahdollisuus päästä rimpsalle. Pojat menee mummon ja ukin luo yökylään. Mies on bänditreeneissä johonkin suunnilleen kymppiin, yhteentoista asti illalla. Puhe oli et mentäis johonki baariin sit sen jälkeen.

Mutta, mutta... Tuo mies on ollut niin pirun veemäinen ja pahantuulinen nyt loppuviikosta. Että kannattaako sinne baariin lähteä, jos tuppisuuna möllötetään vaan ja juodaan siideriä? Ja todennäköisesti siihen seuraan vielä jumii ne bändikamutkin. Ja se tarkoittaa taas sitä, että puhuvat keskenään VAAN JA AINOASTAAN musasta ja sisäpiirijuttuja, eikä kellään oo vaimokkeet matkassa edes. Olisko vaan parempi jäädä yksin kotiin mätänemään, juoda pari sidua ja mennä kympiltä nukkumaan? Ja se siitä.

Ketään kaveria en saa mukaan, yrittänyt olen kyllä kovasti. Ei edes mun sinkkusisko suostu lähtemään, kun ei baareissa viihdy.

Alkuperäinen kirjoittaja Vinkula:
ja avoimin mielin. Valitse sellainen paikka, jossa varmasti tiedät viihtyväsi. Kyllä varmasti tulee pian joku tuttu vastaan tai löydät uusia tuttavuuksia. :D

No satavarma voin olla, että tuttuja EI tule vastaan jos yksin lähden. Enkä mä yksin halua edes lähteä. Mikään ei näytä tyrkymmältä kuin yksinäinen nainen baaritiskillä tai pöydässä. Nou tänks, en lähe mikskään urpomagneetiks. Mieluummin sit vaikka jään yksin kotiin.

Voi hitsi kun tää on hankalaa... Mietin jo, että jos mä en sit veiskään poikia mummolaan vaan pitäisin kotona. Toisaalta, lapset pettyis silloin, koska ovat odottaneet yökylään pääsyä.

Miks kukaan ei voi lähtee mun kaa??!!
(ärsyttävän turhanpäiväistä ruikutusta, myönnän)

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö ulosheitettynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Valtsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö ulosheitettynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Valtsu:
Mä voin lähtee sun mukaan jos tuut tohon meidän lähikuppilaan ottamaan siideriä :D

Ja se on missä?

Pohjois-Savossapa hyvinkin :whistle:

Kuopiossa? En mä kylläkään saa kuskia... Enkä sen puoleen autoakaan.

Noup =) Sun pitää yrittää nyt varmaankin vaan saada se miehes paremmalle tuulelle, että voit sen kans lähtee. Yksin en minäkään baariin kyllä lähtis!

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinkula:
ja avoimin mielin. Valitse sellainen paikka, jossa varmasti tiedät viihtyväsi. Kyllä varmasti tulee pian joku tuttu vastaan tai löydät uusia tuttavuuksia. :D

No satavarma voin olla, että tuttuja EI tule vastaan jos yksin lähden. Enkä mä yksin halua edes lähteä. Mikään ei näytä tyrkymmältä kuin yksinäinen nainen baaritiskillä tai pöydässä. Nou tänks, en lähe mikskään urpomagneetiks. Mieluummin sit vaikka jään yksin kotiin.

No omapa on sit valintasi! :D

Yhteistyössä