Mitenhän mahtaa sujua koulusysteemit kevätkaudella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hermostunut -ov-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hermostunut -ov-

Vieras
Olen yrittänyt päästä kouluasioista eroon nyt joululomalla, vaan tiukkaa tekee, koko ajan ensin päässä pyörii miten tuhottomasti keväällä kouluun liittyviä juttuja on ja miten ne kaikki klaaraa kunnialla lävitse?

Mutta toinen isompi ongelma on se, miten pysyn nopeatempoisessa koulunkäynnissä ylipäätään mukana, kun tuli lapseen liittyviä menoja jonkin verran tammikuussa ja helmikuun alussa ( jos joka lapsen juttuun mukaan menisin, tulisi poissaoloja neljänä päivänä ja neljänä aamupäivänä ) ja minunkin pitäisi niissä tietenkin olla mukana.

Kyllähän tietysti kurssit ehkä lävitse saisin suoritettua, jos tekisin lisätehtäviä kurssien opettajille, mutta en tiedä sitten opinko uudesta aiheesta yhtään mitään, kun niitä itseopiskelisin iltaisin itsekseni.

Tiedossa on myös lääkelaskennan kurssi ja noilta tunneilta on kurjaa olla pois, koska matikka muutenkin on itselle hankalaa ja jos useita tunteja joutuisin olemaan pois, niin ei se hyvää huokaisi.

Miehellekin olen sanonut, että jos nyt kevääksi keskeyttäisin opinnot ja jatkaisin vasta syksyllä, mutta hänestä se ei ole hyvä idea. Hänen mielestään selvitän tämän kevätkauden ihan hyvin vaikka joutuisikin poiskin tunneilta olemaan.

Oletko sä mä? :o

Samojen asioiden kanssa painin, ja oon paininut jo viime kevään ja syksynkin. Kai se siitä, taas...kummasti tentit ovat silti läpi menneet vaikka itseopiskelua on tullut paljonkin.

Tsemppiä! :)