Mitenhän mä selviän tästä viimesestä kouluvuodesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiukkuperse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kiukkuperse

Aktiivinen jäsen
13.06.2006
12 596
0
36
Lahti
tulossa sekava sepustus..

Elikkä aloitetaan siitä että mies tekee joka toinen viikko iltaa 14-22 ja joka toinen aamua 6-14. Aamuvuoroissa teen kuolemaa ku hikihatussa juoksutan tyttöä päiväkodille klo 7, koska linja-autoni lähtee klo 7.20. Ja iltavuoro viikolla jos pääsen klo 16 (eli 15.45) linkku koululta kaupunkii lähtee klo 16 ja kaupungista päiväkodin vieree klo 16.20.. linja-auto on pysäkillä jolla jään pois juuri ennen viittä ku päiväkoti menee kiinni. Itku tuli ku näin tytön tänää yksinään pihalla leikkimässä (hoitajat oli tietty paikalla mut muut lapset oli haettu) :'( Iltavuoro viikolla en ehdi olee tytön kans ku muutaman tunnin ennen ku käy nukkumaan ja mä alan keskittyy sitte opinnäytetyöhön (sun muihin tehtäviin joita tulee olee paljon opettajan mukaan) , joka palautetaan jo tammikuun alussa |O joudun tekee sen yksin ku meidän luokalla kaikki muut oli jo aiheensa valinneet ja heidän ryhmänsä olivat jo "täynnä" joten en sitte tuppaa muiden ryhmään.. muutenki olo tosi ulkopuolinen siellä :( Kamala ressi muutenki ku eka työharjottelu alkaa joulukuussa joskus.. kestää 7vkoa ja heti sen jälkee palautetaa ne opinnäytejutut |O :|
Miestäkin pitäis huomioida joskus.. tiedän et se kyl ymmärtää et ressaan tytön hoitoa, koulua jne.. mut silti en haluis toista jättää kokonaa taka-alalle :'(

unohdinkohan vielä jotain.. hmph :(

Selviät kun mietit että enää vuosi, ja sitten kaikki on vaivan arvoista ja sulla on koulutus! Välillä täytyy vaan kiristää että saa kaiken tehtyä... Onneksi näet tyttöä kuitenkin enemmän joka toinen viikko, vietätte silloin "laatuaikaa" :) Jos nyt yhtään lohduttaa voin kertoa että serkkuni, yksihuoltaja, työmatka 1,5 tuntia, ei näe lastaan senkään vertaa kuin sinä. Hakee monesti lapsensa hoidosta vasta 18-19 maissa, ja vie aamulla jo klo 6 jälkeen. Onneksi lapsi saa olla paljon mumminsa ja tätinsä luona hoidossa, joten ei päiväkodissa noin pitkiä päivä kuitenkaan.

Mulla on edessä kouluun paluu nyt keväällä. Opinnäytetyötä teen jo parasta-aikaa...siis sairaanhoitajan opinnäytetyötä. Toinen opinnäytetyö (terveydenhoitajan) odottaa vielä tekemättömänä myös. Kouluun matkaa 70km suuntaansa ja mies tekee myös iltavuoroa. Tyttö on nyt 1v3kk...rankkaa on juu... Mutta kyllä se on sitte ihanaa kun valmistuu joskus! =)

Miksikä sä valmistut?

Mullakin on alkanut viimeinen vuosi ja opinnäytetyö on edessä, valmistun suurtalouskokiksi. Mulla linkka lähtee klo:7 jos koulu alkaa kasilta. En tiedä millä talvella kuljetan likkaa hoitoon jos jalka ei vielä silloin kestä :/

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Miksikä sä valmistut?

Mullakin on alkanut viimeinen vuosi ja opinnäytetyö on edessä, valmistun suurtalouskokiksi. Mulla linkka lähtee klo:7 jos koulu alkaa kasilta. En tiedä millä talvella kuljetan likkaa hoitoon jos jalka ei vielä silloin kestä :/

lähihoitaja musta tulee..

Yhteistyössä