N
nyt vieraana
Vieras
Miten tuo yv oikein toimii, miten niitä kirjekuoria oikein sinne tulee ja mitä pitäisi tehdä, että voi ja saa yv viestejä, tietämätön.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Sun pitää olla kirjautunut ja nimimerkki.Nimimerkin alla näet kuoren.Klikkaat sitä.Huom :attn: harmaana et voi yv lähettää
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Sun pitää olla kirjautunut ja nimimerkki.Nimimerkin alla näet kuoren.Klikkaat sitä.Huom :attn: harmaana et voi yv lähettää
Sen olen ymmärtänytkin, mitä sitten teen kun olen klikannut, kun siellä mielestäni ei suoraan ollut paikkaa mihin jotain kirjoittaisin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Sun pitää olla kirjautunut ja nimimerkki.Nimimerkin alla näet kuoren.Klikkaat sitä.Huom :attn: harmaana et voi yv lähettää
Sen olen ymmärtänytkin, mitä sitten teen kun olen klikannut, kun siellä mielestäni ei suoraan ollut paikkaa mihin jotain kirjoittaisin.
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Sun pitää olla kirjautunut ja nimimerkki.Nimimerkin alla näet kuoren.Klikkaat sitä.Huom :attn: harmaana et voi yv lähettää
Kun klikkaat kirjekuorta nikin alta niin näet kohta otsikko kirjoita siihen vaikka hei.Sitten kirjoitat siihen laatikkoon viestin joka alapuolella sitten lähetät.
Yritä vaikka mulle.Toiv.ymmärsin mitä tarkoitit
Alkuperäinen kirjoittaja Stinas:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Sun pitää olla kirjautunut ja nimimerkki.Nimimerkin alla näet kuoren.Klikkaat sitä.Huom :attn: harmaana et voi yv lähettää
Kun klikkaat kirjekuorta nikin alta niin näet kohta otsikko kirjoita siihen vaikka hei.Sitten kirjoitat siihen laatikkoon viestin joka alapuolella sitten lähetät.
Yritä vaikka mulle.Toiv.ymmärsin mitä tarkoitit
Ei voi olla totta, mutta kun klikkaa kirjekuorta, niin se menee etusivulle missä on kaikki aiheet. Pitää varmaan huomenna ottaa uusiks.