miten yli 100kg nainen voi harrastaa seksiä normaalipainoisen miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietteitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietteitä

Vieras
ei se muija voi ainakaan päällä olla kun läskit on sitten miehen päällä eikä mies näe yhtään alapäätä.
ja jos ihraa on paljon jaloissa, ei varmaan saa niitä tarpeeksi auki että mies mahtuisi päälle väliin.
takaapäinkin on huono kun peppuläskit ovat tiellä, pitää olla tosi isovehkeinen mies ettei päädy panemaan persposkien väliin.

no ei kyl viel 100kg tollasia ongelmia oo.... tarvii olla 150kg jotta vasta seksin kans ongelmia ja toisaalta ei kai muutenkaan kukaan ota pienivehkeistä äijää itelleen, oli sitten lihava tai laiha??!!

Alkuperäinen kirjoittaja mietteitä:
ei se muija voi ainakaan päällä olla kun läskit on sitten miehen päällä eikä mies näe yhtään alapäätä.
ja jos ihraa on paljon jaloissa, ei varmaan saa niitä tarpeeksi auki että mies mahtuisi päälle väliin.
takaapäinkin on huono kun peppuläskit ovat tiellä, pitää olla tosi isovehkeinen mies ettei päädy panemaan persposkien väliin.

Meillä näin, tosin mies isokokoinen ja lihaksikas. Normaali vehje. Kaikki asennot sujuu. Nyt olen elämäntapamuutosremontilla. Mutta seksiä on joka toinen päivä ja joka asennossa sujuu. Sulla on vähän ihme käsityksiä.

Itse aikoinaan hoikkana mietin samaa, nyt 90-kiloisena voin sanoa, että kaikki asennot onnistuu tai ainakin melkein, koska totta kai hoikempi on notkeampi, joten :/ Mutta tuo päällä oleminen ei ole ongelma eikä takaapäin.

Nauttisin seksistä varmaan enemmän hoikkana ja notkeana eli olet vähän jäljillä kyllä.

No meillä yleensä mies heittää Anni-Helenaa päälle että tietää minne suunnistaa ja meillä on sellanen nostolaite jolla saa mukavasti myös haaruksetkin levitettyä.

Alkuperäinen kirjoittaja miltski:
Mä en nyt edes jaksa kommentoida! Haloo, kyllä se onnistuu siinä missä meillä muillakin! |O

en usko. eihän lihava edes jaksa sitä kauaa kun ei kunto riitä. eikä voi olla miehestä kivaa kun ei tiedä lykkiikö koloon vai hiestä märkään peppuläskivakoon. :(

Yhteistyössä