pahoinvointia ilman oksentelua, halvaannuttavaa väsymystä, kosketusarka & punoittava alapää ilman tulehdusta tms , iskiahermo lyö kipuaaltoja kankusta nilkkaan asti, järjettömiä repäisykipuja, outoja maha & kylkikipuja, finnejä naama täynnä, lantio on levennyt vaikken ymmärrä miten tuo enää pystyy tuosta leviämään! pinna niin tiukalla että savu nousee korvista ihan pikkuasioistakin ja nyt sitten uutena asiana vessassa ravaamista 10 min välein sekä tunne, että joku survoo värkkiä nyrkillä.. viime yönä ei paljon nukuttu ja mies jo kyseli, että onko tuo ihan normaalia.
tänään katsottiin, ettei pissatulehdusta ole joten ilmeisesti vauva vain köllii rakon päällä... hitto, että on kivaa!!! ja mie olen vasta viikolla 17, miten tätä kestää loppuun asti ?!
:headwall: |O
ei varmaan tarvitse erikseen mainita, että tietenkin olen iloinen pikku pyöriäisestäni.
mutta jos olisin tiennyt, miten hiivatin vaivainen miusta tulee en tod. olisi yrittänyt näin innolla uutta raskautta !!
tänään katsottiin, ettei pissatulehdusta ole joten ilmeisesti vauva vain köllii rakon päällä... hitto, että on kivaa!!! ja mie olen vasta viikolla 17, miten tätä kestää loppuun asti ?!
ei varmaan tarvitse erikseen mainita, että tietenkin olen iloinen pikku pyöriäisestäni.
mutta jos olisin tiennyt, miten hiivatin vaivainen miusta tulee en tod. olisi yrittänyt näin innolla uutta raskautta !!
Viimeksi muokattu: