miten voitte pestä lastenne vaan kerran tai kaks viikos???

  • Viestiketjun aloittaja en tajuu
  • Ensimmäinen viesti
en tajuu
siis hyi!!! mä pesen mun lapset joka päivä poika 3kk ja tyttö2.5v!!!! ja molemilla tosi hyvä iho ei oo kuiva.en oikeesti ymmärrä! tää ei oo mikäänprovo en vaan ymmärrä. miks te ette sit peseydy kerran viikos????
 
Gluteus maximus
meillä on atooppinen iho kummallakin enkä todellakaan pese joka päivä kuin pyllyt ja kädet jne. Meillä on niin siisti lapset, että ei tarvitse joka päivä hinkata! Lapset eivät hikoile, joten miksi ihmeessä pitää joka päivä suihkuttaa?
 
samaa ihmettelen
En minäkään. Meillä lapset käy joka ilta suihkussa, joskus talviaikaan saattaa jäädä JOSKUS yksi ilta väliin, mutta silloinkin itsellä inha olo kun mielestäni lapseni ei ole puhdas. Meillä kolme lasta, siinä saa kyllä pestä kun ovat kaikki pieniä, mutta puhtaus on asia, mistä en tingi.
 
Ammattilainen
Koska lapset eivät hikoile eivätkä "likaannu" samalla tavalla kuin aikuiset. Säästämme näin myös vettä, energiaa ja luontoa. :saint: Toki peppu, kasvot ja kädet pestäämn useita kertoja päivässä. Ja meidän lapset eivät todellakaan ole likaisia. :heart:
 
Hei eikös tääkin taas oo ihan perheiden oma asia? Jos esimerkiksi lapsen iho ei kestä tiheää pesua niin ei kestä, siihen ei ihmettelyt auta.

Me käydään joka päivä pesulla, vaikka naapuri ei niin tekisikään ei se mua haittaisi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Koska lapset eivät hikoile eivätkä "likaannu" samalla tavalla kuin aikuiset. Säästämme näin myös vettä, energiaa ja luontoa. :saint: Toki peppu, kasvot ja kädet pestäämn useita kertoja päivässä. Ja meidän lapset eivät todellakaan ole likaisia. :heart:
Ehdottomasti juuri näin!
 
Jepulis
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Koska lapset eivät hikoile eivätkä "likaannu" samalla tavalla kuin aikuiset. Säästämme näin myös vettä, energiaa ja luontoa. :saint: Toki peppu, kasvot ja kädet pestäämn useita kertoja päivässä. Ja meidän lapset eivät todellakaan ole likaisia. :heart:
Peesi. Mä taas en ymmärrä, miks hitossa pitää ravata suihkussa joka päivä ennenkuin lapsi edes hikoilee.
 
poitsuli
no en mä itteenikää joka pvä pese...erittäin kuiva iho ni ei tulis mieleenkää käyd suihkus joka pvä ku sit saa raapia ittes verilihal =( ja en oo löytäny sellast rasvaa mikä ei aiheuttais kutinaa!
 
mikä idiootti
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
meillä on atooppinen iho kummallakin enkä todellakaan pese joka päivä kuin pyllyt ja kädet jne. Meillä on niin siisti lapset, että ei tarvitse joka päivä hinkata! Lapset eivät hikoile, joten miksi ihmeessä pitää joka päivä suihkuttaa?
just joo!!!! meillä siistit lapset??? kaikki hikoilee!!!!!!
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja mikä idiootti:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
meillä on atooppinen iho kummallakin enkä todellakaan pese joka päivä kuin pyllyt ja kädet jne. Meillä on niin siisti lapset, että ei tarvitse joka päivä hinkata! Lapset eivät hikoile, joten miksi ihmeessä pitää joka päivä suihkuttaa?
just joo!!!! meillä siistit lapset??? kaikki hikoilee!!!!!!
lapset eivät hikoile samalla tavalla kuin aikuinen.
 
kate
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Koska lapset eivät hikoile eivätkä "likaannu" samalla tavalla kuin aikuiset. Säästämme näin myös vettä, energiaa ja luontoa. :saint: Toki peppu, kasvot ja kädet pestäämn useita kertoja päivässä. Ja meidän lapset eivät todellakaan ole likaisia. :heart:
NÄIN JUURI MEILLÄKIN
 
Meillä pestään joka päivä suihkussa. Saippualla ei aina tartte perusteellisesti kuurata mut kuitenkin. Hikoaa lapsetkin vaikkei haise kuten aikuiset ja varsinkin päiväkotipäivinä mun mielestä pitää pestä. :$
 
Meillä kaks kuivaihoista lapsosta, 3v ja kohta 2v. Joka päivä huljutellaan pyllyjä,nassuja ja käsiä useampaan otteeseen. Sauna on kerran viikossa, ja sit viikolla käydään suihkussa kerran, harvoin kaksi. Näissä yhteyksissä pestään hiukset shampoolla jne.

Mutta puhtaita ja iloisia lapsia ovat, raukat, vaikkei joka ilta kastukaan kokonaan.
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja mikä idiootti:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
meillä on atooppinen iho kummallakin enkä todellakaan pese joka päivä kuin pyllyt ja kädet jne. Meillä on niin siisti lapset, että ei tarvitse joka päivä hinkata! Lapset eivät hikoile, joten miksi ihmeessä pitää joka päivä suihkuttaa?
just joo!!!! meillä siistit lapset??? kaikki hikoilee!!!!!!
tiedätkö edes mikä on atooppinen iho? ei todellakaan voi hinkata suihkussa joka päivä....kannattaa ottaa asioista selvää ennen kuin huutelee täällä.
 
älytöntä
Alkuperäinen kirjoittaja Jepulis:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Koska lapset eivät hikoile eivätkä "likaannu" samalla tavalla kuin aikuiset. Säästämme näin myös vettä, energiaa ja luontoa. :saint: Toki peppu, kasvot ja kädet pestäämn useita kertoja päivässä. Ja meidän lapset eivät todellakaan ole likaisia. :heart:
Peesi. Mä taas en ymmärrä, miks hitossa pitää ravata suihkussa joka päivä ennenkuin lapsi edes hikoilee.
Täysin samaa mieltä!
Ihan melkein järkytyin siitä että joku oikeesti pesee parikuukautta vanhan vauvan joka päivä :eek: :eek:
 
merenne itonen
Jos nyt tolle linjalle lähdetään, niin mä voisin kauhistella, että vitun idiootti olet kun peset lastesi ihon luontaisen rasvan pois (ja mahdollisesti korvaat keinotekoisilla suoraan purkista) ...mutta en viitsi sitten kuitenkaan kauhistella tohon sävyyn, koska kielenkäyttö johtuisi ennemminkin huonostä päivästä kuin sinusta.

tyydyn toteamaan, että mun poika reilu 1vee kylpee tai suihkuttelee näin talvella n puolentoista viikon välein kun iho kuivaa muutenkin. kesällä sitten lutrataan enemmän kun käydään uimassa ym.
 

Yhteistyössä