Miten voin löytää erään henkilön osoitetiedot?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
ap.
Ei ole oikein ketään yhteisiä tuttuja, joilta tuota voisi kysyä... Ikävä kyllä :/

Eräs ystävä vinkkasi, että maistraatista saisi, mutta siis miten tuo asia oikein on? :D Tuntuu hullulta ajatella, että sieltä annettaisiin yhteystietoja noin vain...

ap.
Miks sun pitäis saada tää ihminen kiinni? Jos hän haluais yhteydenottoja, niin ois varmaan antanut sulle numeronsa?
Liittyen henkilökohtaisiin asioihin, joita en nyt täällä ala repostelemaan. Itse asiassa halusi kyllä yhteydenottoja ja antoi numeronsa, mutta erinäisistä syistä ns. katosin itse kuvioista saadakseni olla rauhassa. Vanha numero tällä henkilöllä ei enää ole käytössä.

näinsemenee
Entisten työpaikkojen, tuttavien, sukulaisten yms. kautta voit jättää yhteydenottopyynnön ko. henkilölle. Mutta jos haluat korostaa asiaasi, sinun on kerrottava jotain noille tahoille siitä, miksi haluat saada henkilön kiinni, vainoajia sun muita häiriköitä on nykyisin niin paljon. Jos taas kyse on jostain juridisesta tai välttämättömästä/ko. henkilölle hyödyllisestä tiedotuksesta, voi poliisi tai muut viranomaiset varmasti auttaa asiassa. Tietysti voit myös palkata yksityisetsivän etsimään henkilön, mutta hinta voi olla aika suolainen...

vierailija
Miks sun pitäis saada tää ihminen kiinni? Jos hän haluais yhteydenottoja, niin ois varmaan antanut sulle numeronsa?
Ruotsissa riittää että googlaa nimen niin kaikki henkilökohtaiset tiedot tulee esiin, ikäsi, syntymäpäiväsi, osoite, puh. numero, kuva kotiovesta ja lyhyin tie sinne, miten asut, vuokra- vai omistusoikeus asunnossa, miten monta huonetta on, oletko sinkku vai avoliitossa/naimisissa, onko lapsia ja montako, onko auto, onko firma, samat tiedot myös naapureistasi jne.

Jos joku vie laukkusi, jossa on joku kortti nimelläsi ja avaimet, niin riittää että varas googlaa nimesi jolloin netissä näytetään lähin tie kotiovellesi. Ennenkuin ehdit itse sinne, niin varas on jo ehtinyt tyhjentää kotisi omilla avaimillasi. Näin systeemi auttaa varkaita. Et saa henkilötietojasi pois netistä vaikka haluaisit, sieltä voi kuka tahansa urkkia mitä tahtoo. Onkohan missään muussa maassa samanlaista "avoimuutta."

vierailija
Ruotsissa riittää että googlaa nimen niin kaikki henkilökohtaiset tiedot tulee esiin, ikäsi, syntymäpäiväsi, osoite, puh. numero, kuva kotiovesta ja lyhyin tie sinne, miten asut, vuokra- vai omistusoikeus asunnossa, miten monta huonetta on, oletko sinkku vai avoliitossa/naimisissa, onko lapsia ja montako, onko auto, onko firma, samat tiedot myös naapureistasi jne.

Jos joku vie laukkusi, jossa on joku kortti nimelläsi ja avaimet, niin riittää että varas googlaa nimesi jolloin netissä näytetään lähin tie kotiovellesi. Ennenkuin ehdit itse sinne, niin varas on jo ehtinyt tyhjentää kotisi omilla avaimillasi. Näin systeemi auttaa varkaita. Et saa henkilötietojasi pois netistä vaikka haluaisit, sieltä voi kuka tahansa urkkia mitä tahtoo. Onkohan missään muussa maassa samanlaista "avoimuutta."
Ruotsalaiset on hulluja.

Yhteistyössä