Alkuperäinen kirjoittaja katti83:
Tai no olen minä parin kuukauden mittaisissa ollut, mutta kaikissa ongelma on se, että miehestä muodostuu minulle henki ja elämä ja näin ollen pelkään joka sekunti, että mies jättää tai pettää. Murehdin tätä sitten kaiket päivät, vaikka mies olisi kuinka luotettava. Mikään ei tunnu miltään paitsi mies. Olen nyt opetellut esittämään coolia ja normaalia, koska huomasin, että parisuhteen loppumista edesauttaa mustasukkaisuuteni ja kyselyt "milloin meinaat jättää minut?". Mutta vaikka olenkin kai edistynyt tässä normaalin esittämisessä, on minulla sisäisesti silti samat pelot ja ahdistukset. Erilaisissa terapioissa olen käynyt jo viisi vuotta, mutta ilmeisesti olen tavallista hullumpi, kun eivät ole tähän asiaan auttaneet. Onko teillä neuvoja?
Kuin minun kirjoittamaani tuo teksti, miinus etten ole käynyt missään terapiassa. Kaikki suhteet ovat olleet kestoltaan noin 1-4 kuukautta, kunnes mies on joko pettänyt, jättänyt koska ei kuulemma saa olla hetkeäkään rauhassa, tai koska ei saa mennä ja ryypätä kavereiden kanssa. Kai oli liikaa vaadittu että aikaa vietetään yhdessä, ja soitellaan ja tekstaillaan jos asutaan eri paikkakunnilla.
Vuosi vuoden perään sai aina pettyä, kun kävi samoin, huomasin olevani vain joku panopuu, tai hetkellinen hupi, ja pian oli jo uusi nainen kierroksessa. Minä kun jonkun kanssa suhdetta koitan rakentaa, otan sen tosissani, toisin kuin miehet näköjään.
Luulin etten koskaan löydä ketään, jonka kanssa voin olla juuri niin kuin haluan, joka rakastaa, ja kunnioittaa ja tahtoo olla kanssani.
Mutta niin vain kävi, että kun yli vuosi sitten erosin silloisesta poikaystävästäni, tai no en tiedä mikä hän oli, tapailimme pari kuukautta, mutta hän jätti, koska viina oli tärkeämpää, olin hetken aikaa todella rikki ja masentunut.
Sitten yhtenä päivänä yks kaks yllättäin vastaan tuli mies, josta en heti edes kiinnostunut. Aloimme sitten kuitenkin tapailemaan, ja kuinka ollakaan, olemme jo toista vuotta yhdessä! Hän on juuri sellainen mitä olen etsinyt, luotettava, mukava, lämmin, tunteellinen, tahtoo elämältä samoja asioita kuin minä. Tämä kesä on ehkä ollut paras elämässäni koskaan, olemme reissanneet yhdessä, nähneet ja tehneet asioita.
Jostain syystä minua on aina vetäneet puoleensa ne "pahat pojat", rentut, joista olen alitajuisesti tiennyt, että ei niistä poikaystäväksi ole, kun en itse ole mikään pissaliisa, kovis, alkoholisti, tai rääväsuinen ämmä.
Kyllä se oikea osuu kohdalle kun sitä vähiten odottaa, vanha fraasi, mutta paikkansapitävä.