Liekkiö
EI saatana, meillä lapset allekirjoittavat minunkin pakettejani huvikseen noihin laitteisiin kun haluavat kokeilla ja se ei ole mikään ongelma.Ei oo todellista.
Menin lapsen kanssa postiin, sattui vielä sama virkailija kuin aamusella. Sanoin, että tässä se nyt on lapsi, jonka pakettia hain aiemminkin ja nyt tuli itse hakemaan. Virkailija kysyi lapselta, että "onko tuo sinun äiti?" ja lapsi katsoi minua ja virkailijaa hölmistyneenä. Mietin itsekin, että mitähän sillä tarkoitti, en kuitenkaan alkanut kysymään mitään. Virkailija pyysi lapsen henkilöllisyystodistusta, jota minulla ei ollut koska kela-kortti ei kelvannut. Sanoi, että ei onnistu paketin hakeminen ilman sitä. Ei antanut pakettia vaikka kuinka vaadin.
Menin uudelleen jonoon ja pääsin toiselle virkailijalle. Tämä oli alkuun ystävällisempi, mutta vaati, että lapsi itse antaa paketin saapumisilmoituksen (aika pikkumaista mielestäni) ja sitten haki paketin esille mutta koska lapsi ei osannut allekirjoittaa sähköiseen laitteeseen (noh, kuka 2v nyt sit osaa?!) niin sanoi, että ei voi luovuttaa pakettia lapselle. Ei kelvannut minun allekirjoitukseni. "Ei täti voi antaa tätä pakettia sinulle, kun pitäisi ensin allekirjoittaa..." Ja itkuhan siinä tuli. Kun olin ehtinyt lapselle autossa kertoa, että haetaan kummitädin lähettämä synttärilahja postista. Lapsi vaan kysyi itkien tyhjin käsin autolle mennessä, että "äiti, miksi en saanut lahjaa? en minä osaa vielä kirjoittaa." Lohdutapa siinä lasta sitten.
Onko oikeasti näin hemmetin vaikeeta nykyään postin kanssa... en jaksa. Mitä minä teen?!
Jollakin on elämää suurempi ongelma.