Miten voikin olla niin tapaturma altis lapsi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mulish
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mulish

Aktiivinen jäsen
23.08.2007
4 296
0
36
Taas on käyty paikkaamassa. Poika sai leukaperäänsä haavan. Pää on paikattu jo kolme kertaa. Ja ei yhtä päivääkään mene ettei satu johonki. Eikä yksi kerta riitä päivässä. Ikää 3v8kk.

Onko muilla tapaturma alttiita lapsia?

Olin itse lapsena jatkuvasti psaikattavana: kolmesti tipahdin keinusta, kerran katkaisin hampaan, kerran mursin nilkan, pyörällä nurin useinkin, hampaat huulesta läpi yhteentörmäyksessä ja mitähän vielä...

Rakasta lastasi enemmän, ota syliin halaa, kuiskuttele kivoja juttuja korvaan. Sano, että rakastat. Vahvista itsetuntoa, kehu paljon. Älä moiti ja huononna itseluottamusta.

Alkuperäinen kirjoittaja rakasta lastasi:
Rakasta lastasi enemmän, ota syliin halaa, kuiskuttele kivoja juttuja korvaan. Sano, että rakastat. Vahvista itsetuntoa, kehu paljon. Älä moiti ja huononna itseluottamusta.

Ei rakkaudella voi ehkäistä kolhuja, fyysisiä, niitä vain tulee jos on tullakseen..

Meillä kanssa koheltamisaltis 1,5 vuotias jolla lisäksi pahat affektikrampit, eli menee tajuttomaksi ja lakkaa hengittämästä melkein aina kun tulee kova itku.. Arvaa juokseeko sitä koko ajan perässä ottamassa koppeja kun vauhtiveikko koheltaa ja juuri oppinut juoksemaankin...
Eli meillä myös..

jeps jeps..olin itse muksuna ihan jatkuvasti kanssa paikatatvana-kerran oli myös lähellä piti tilanne,meinas henki mennä kun pää aukesi,oli 3v tyttö. nyt poika 4v koheltaa minkä kerkii.ihmettelan vain että mitä supermiestä olen kasvattamassa kun se ei saa itseään auki koskaan! välillä tulee sellaisia voltteja että pahaa tekee..sälli istuu pari sekunti,ravistaa päättä ja lähtee meneen samaa vauhtia kuin ennekin! sanonkin aina et sais loukata itsensä kerran kunnolla että tietäis hiljentää vauhtia!!

Yhteistyössä